~BarNerOm... OLe BrUm TemA?~

Primrose

Forumet er livet
Skal pusse opp gjesterommet nå, siden Daniel skal flytte på eget rom øye blikk. Tenkte å ha Ole Brum tema, med den klassiske varianten av tegningene og diverse sitater fra bøkene.

Noen av dere som har dette, som har lyst til å legge ut bilder - og inspirere meg?

er så utrolig gøy denne idèmyldringsfasen jeg er i nå, koser meg skikkelig!

takk for svar!

er ikke akuratt sånn jeg har tenkt, ikke den typiske disney ole brummen hvis du sjønner... har mer sett for meg den klassiske 'gammeldagse' ole brum;

for eksempel

hadde tenkt å male disse motivene på lerret eller aquarellepapir og ha i ramme. og så ha diverse ole brum sitater på bildene.

legger ut litt bilder av rommet som skal bli barnerom:

gjestesenga skal ikke stå der da, etterhvert. men forløpig trenger vi litt plass til gjester der inne. han er jo så liten enda, så merker jo ikke at den står der [;)].

[8|]

Har ikke noen forslag, men ville bare si at det kommer til å bli kjempebra. Elsker Classic Pooh-det synes jo av nicket mitt. Rommet var kjempekoselig også! Er spent på resultatet jeg!

Søk på e-bay kanskje?

ORIGINAL: Mylady

Å, jeg så en kort tegneserie en gang med ole og nasse som jeg angrer at jeg ikke tok vare på.

Bilde 1: Ole og nasse sitter på en grein på et tre og tenker...

Bilde 2: nasse sier "Enn om treet knekker over oss?"

Bilde 3: de tenker

Bilde 4: olebrumm sier: "enn om ikke?"

[:D] Sikkert ikke det du er ute etter, men jeg synes det var så søtt og bildene var så søte.[:D]

takk for tips! skal lete jeg [:D]. elsker de quotene til ole brum, de er så surrealistiske - hehe!

ikke sikker hvor en kan få slikt..
hva med og se i bøker på boblioteket, lån med deg og kopier eller skriv opp tekst eller sitater fra bøkene... kopier bilder og slikt kanskje..
vet ikke om det er helt lov men... hehe, kan ikke skade det[:D]

http://www.kidsparadise.no/index.php

Kanskje de har noe her inne..

Back
Topp