Barnerom nr. 1 begynner å ta form *oppdatert 9.juni*

Entil

Elsker forumet
Nå er alle møblene malt hvite, veggene malt tre strøk, klesskapet (innbygd) er fjerna og gulvet er lagt der det mangla (under skapet), drøyt halve taket er på plass og i dag tapetserte vi den ene veggen...
Dere begynner vell å bli lei denne tapeten nå, men jeg må bare vise bilde[8D]

Nå begynner det å bli klart til innflytting[:D]
Mangler endel, men det kommer[;)]

Skal ha en hylle over skrivepulten til tegnesaker etc og en magnetlist under.
Skal også ha en hylle under vinduet til stereo-anlegget hennes.

Skal ha ny ramme på baby-bildet av henne over senga (må ha en hvit eller sølv-farget).

Her kommer det en hvit sjeselong (Ektorp fra Ikea)

Lysekrona

Og et nydelig floss-teppe[:D]

Gleder meg sååååå til hun kommer på fredag!! (Er på tur med faren sin denne uka[8D])

ORIGINAL: Sidney

Så fint det blir, kjempestilig tapet![:)]
Gleder meg til å se bilder når rommet er helt ferdig!![:D]

enig[:)]

Så fiiint! Jeg har den tapeten på mitt soverom. Hadde dere problemer med å få de forskjellige delene til å passe? Jeg bante og steikte når jeg hengte den opp...

herremiiiiiiiiiiiiiiiin hvor har du kjøpt den tapeten ????? vil ha den

Det blir nok kjempestilig! Gleder meg til å se det ferdige resultatet[:D]

~Mamá Mariposa~: Ja, vi sleit også litt med å få den opp[8D] Har aldri tapetsert med så tynn tapet heller... Men det ser veldig bra ut, nå som limet er tørket[:D]

Annicken: Kjøpte tapeten gjennom www.tapetshop.no. Er en tysk fabrikk som har produsert den (husker ikke hva den heter i farta, men de har visst vært store på tapeter).
Nå er leverandøren visstnok konkurs, og male-shappa her klarte ikke skaffe den. Tipper tapetshop.no har inne på eget lager eller noe sånt! De sendte den 10 timer etter at jeg hadde bestillt[:)]

marikanne: Fargen på de andre veggene er faktisk helt, helt lys lilla (kan sjekke farge-koden senere hvis du vil). Vises ikke så godt på bildet, men tipper det vises bedre mot helt hvite møbler og tekstiler.
Har fargen på vårt eget soverom også, og den er veldig rolig og behagelig[:)] Må nesten ha det rolig i resten av rommet med en sånn vegg[8D]

Og dere andre: Takk! Jeg er sååå fornøyd selv også[:)]

åååå så fint det var blitt da[;)]
gleder meg til å se det endelige resultatet[:D][:D][:D]

Skikkelig stilig!!!![:D]
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

ORIGINAL: Entil

~Mamá Mariposa~: Ja, vi sleit også litt med å få den opp[8D] Har aldri tapetsert med så tynn tapet heller... Men det ser veldig bra ut, nå som limet er tørket[:D]

Annicken: Kjøpte tapeten gjennom www.tapetshop.no. Er en tysk fabrikk som har produsert den (husker ikke hva den heter i farta, men de har visst vært store på tapeter).
Nå er leverandøren visstnok konkurs, og male-shappa her klarte ikke skaffe den. Tipper tapetshop.no har inne på eget lager eller noe sånt! De sendte den 10 timer etter at jeg hadde bestillt[:)]

marikanne: Fargen på de andre veggene er faktisk helt, helt lys lilla (kan sjekke farge-koden senere hvis du vil). Vises ikke så godt på bildet, men tipper det vises bedre mot helt hvite møbler og tekstiler.
Har fargen på vårt eget soverom også, og den er veldig rolig og behagelig[:)] Må nesten ha det rolig i resten av rommet med en sånn vegg[8D]

Og dere andre: Takk! Jeg er sååå fornøyd selv også[:)]

Annicken: Jeg kjøpte min gjennom ebay. Ble litt billigere samt jeg fikk med 2 stykk sånne blomster wallies på kjøpet...
Entil og marikanne: Jeg har og lys lys lilla på de andre veggene... Mener fargen het "drøm"?

ORIGINAL: Sidney

Så fint det blir, kjempestilig tapet![:)]
Gleder meg til å se bilder når rommet er helt ferdig!![:D]

Oppdatert[:D]

Fy søren så lekkert!!!

NYdelig fint....
Regner med at det er ei som blir kjempe stolt av rommet sitt [:D]

FYtti så fint rommet ble[:)]

Tusen takk[:)]
Jeg er kjempefornøyd selv også!! Dette rommet ble så fiiiint[:D] 
Alle de andre rommene blir nok "bare" tøffe[8D] Har tre barnerom igjen enda + et som bare skal ommøbleres og ryddes...
Gleder meg til å begynne med minsten sitt nå[:D][:D]

ORIGINAL: map79

Tenk å få utvikle seg inne på et så fint rom! Ble hun superglad? [:)]

Ho har faktisk ikke sett det enda[:-] Er på tur med faren sin og hans familie hele denne uka, og kommer ikke hjem før fredag[8D]
Og selv om hun så møblene, tapeten og det meste av interiøret sist helg, så gleder jeg meg såååå veldig til å se ansiktet hennes når hun åpner øynene på det ferdige rommet[:D] Tror hun blir både sjokkert og kjempeglad[:D][:D]

Kanon sjønt rom [:D]

Back
Topp