Barnerom i grønt?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Vi venter en liten gutt og skal pusse opp et barnerom til han. Men jeg vil ikke ha babyblå farge slik de fleste har. Vi vil grønn og hvit skal være hovedfargene, og så kanskje mixe det med litt blå farge. Så da lurer jeg på om det er noen som har noen bilder eller linker de vil dele med meg sånn at jeg får litt inspirasjon?[:)]

Har vært inne på Ikea sine sider og sett på det som er grønt der, men den grønne plastikkfargen de har der liker jeg ikke[:-]

Skal male romme til eine gutten min her i hvit pepper med en vegg i fargen yummi green fra farge kartet Godt og blandet til norsjø

denne grønn farga..

Og broren sitt rom blir meg hvit pepper og denne blå farga på en vegg

den som er bak den lilla stolen

ikke så mye oppe der enda, men skal ta bilde av kidden sitt rom en dag =)=)

ORIGINAL: baremeg6

Skal male romme til eine gutten min her i hvit pepper med en vegg i fargen yummi green fra farge kartet Godt og blandet til norsjø

denne grønn farga..

Og broren sitt rom blir meg hvit pepper og denne blå farga på en vegg

den som er bak den lilla stolen

jeg likte begge de to blåfargene på det nederste bilder. Den grønne ble litt...hva skal jeg si, skarp?[8D]

Ser gjerne på flere bilder om noen har![:D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Jeg har grønnt og turkist på barnerommet:) Kjøpte gamle møbler og malte;) Skal sies at jeg elsker formen på gamle møbler så!:p

Grønt og turkis høres veldig fint ut![:)]

Vi har valgt gønt og hvitt på et jenterom.

Her er bilde fra den dagen det ble ferdig.....bilde i fra i dag egner seg ikke på nett[8D]

Back
Topp