Jeg har 2 jenter selv på 1,5 og 5,5 år.
Eldste har fortsatt det rosa prinsesse-rommet sitt, og elsker det. Men om ikke så altfor lenge, når jeg regner med ho vokser litt fra rosa prinsesser (kanskje når ho begynner på skolen nå til høsten?!), så har jeg planer om å forandre litt/pusse opp der inne.
Ho er veldig glad i musikk & dans, og liker innmari godt High School Musical filmene (helt fortapt i Troy... [:D]). Så jeg har fundert litt på å bruke det som tema! Da hadde ho nok blitt glad, tror jeg... Ho er jo så stor nå, at det går jo an å spørre hva ho ønsker seg også da- eller legge frem egne forslag for å se om det i det hele tatt er av interesse [:)]
Tenkte litt sånn lyse/hvite vegger med røde og svarte detaljer jeg da... (gardiner/sengetøy/rammer...)
Lillemor på 1 år har lyse vegger nå- og er ellers veldig 'ikea' (fargerikt!!!) på alt stæsj [8D]. Bare fordi jeg syntes det var morro å lage et annet rom enn disse søteste, dullete, sussenusse-rosa rommene (som vi allerede har 1 av!) [8D]. Vil ikke gjøre noe stort ut av det igjen, før ho begynner å få litt mer interesser og karakter tenkte jeg...
Akkurat nå gjenspeiler faktisk begge rommene jentene mine sine personligheter for tiden, sånn jeg ser det- morro [:D]