Barneregle (fra generell) ;)

4kløver

Elsker forumet
                  emoticon
Mandagsbarn får vakre øyne
Tirsdagsbarn blir lett på tå
Onsdagsbarn får perletårer
Torsdagsbarn får langt å gå
Fredagsbarn gjør alle glade
Lørdagsbarn blir sjeldent trett
Søndagsbarn får største gaven; a
lle dyder under ett
                  emoticon

Stemmer den på dere eller?
Har visst langt å gå eg..;( Men jenta mi blei søndagsbarn;)

Jeg er onsdagsbarn med perletårer (hva betyr egentlig det?), og sønnen min er lørdagsbarn, blir sjelden trett ;-)

For info er visst perletårer noe positivt;)

Googla litt, og det er visst barn som er vakre når de gråter, som er rolige og bare gråter noen få skjønne perletårer..;)

Jeg er født på en onsdag - men jeg kan da aldri påstå at jeg er "vakker" på no' vis når jeg gråter, hihi =)

MrsMeoh skrev:
Jeg er født på en onsdag - men jeg kan da aldri påstå at jeg er "vakker" på no' vis når jeg gråter, hihi =)

Hihi.. jo det er du heelt sikkert!;)

Hehe, ok... Veit ikke helt om det stemmer på meg, men ; )

LadyInDesguise skrev:
Hehe, ok... Veit ikke helt om det stemmer på meg, men ; )

Hehe.. du får sjekke i speilet neste gang;)
Flaks eg ikkje e onsdagsbarn iallefall.. ett stk rødsprengt opphovna tryne på ti sekund;P

Jeg er tirsdagsbarn, lett på tå.. Jeg går da sjeldent stille i dørene :) hehe.. Hadde vel mest fortjent å vært et søndagsbarn :) hihhi

MrsMeoh skrev:

sign :P

håper85 skrev:
Jeg er tirsdagsbarn, lett på tå.. Jeg går da sjeldent stille i dørene :) hehe.. Hadde vel mest fortjent å vært et søndagsbarn :) hihhi

Hihi, liker beskjedenheten din

Bina skrev:

MrsMeoh skrev:

sign :P

Kun på film dei grine sånn vakkert og helst sexy samtidig;)

Søndagsbarn her 

Hehe. Vet ikke hva jeg er, men lillegutt er lørdagsbarn... Og han er aldri trett.. Var umulig å få til å sove som liten, iallefall på dagtid... 

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp