Barnepassers sykdom

Annbis

Betatt av forumet
Noen som vet om kvalme og oppkast og total utmattelse er godkjent årsak for å få annen hjem fra jobb? Han bor på jobb, grunnet vakt 24/7, denne uka. Han reiste i dag. Og først i dag slo kvalmen inn for full fyr. Er hjemme med en 4 åring. Og jeg bare ligger i fosterstilling, når jeg ikke er på do å spyr. Griner fordi jeg føler meg som verden dårligste mor for guttungen. Både mine egne og svigers er på ferie nå i 2 uker. Så der kan keg ikke få hjelp heller. Trenger virkelig mannen hjem NÅ!! Hva må keg eventuelt gjør? Få meg en legetime, så mannen kan dokumentere at han kan være hjemme?

Vel.. Har du sykemelding så er saken grei hvertfall. Sjefen hans kan ikke krangle på det!

Alle har rett på 10 dager ved barn eller barnepassers sykdom, trengs ingen sykemelding eller attest på det.

Helt rett, i følge arbeidsmiljøloven har du rett på 10 dager fri med lønn ved barn eller barnepassers sykdom :) så bare å få mannen hjem ;)

Helt rett, i følge arbeidsmiljøloven har du rett på 10 dager fri med lønn ved barn eller barnepassers sykdom :) så bare å få mannen hjem ;)
Har nå sett ann kvelden, og spinger på do hele tiden, det som går inn, kommer like fort ut igjen. Ringte mannen, og da sykt dette ikke gikk uten ham akkurat nå, fikk en sur tone tilbake. Mannfolk som ikke skjønner hvordan vi har det. Gleder med til den ene gangen han får omgangssyken!!!! Skal minne ham på at slik har vi det i ukevis i strekk!

Har nå sett ann kvelden, og spinger på do hele tiden, det som går inn, kommer like fort ut igjen. Ringte mannen, og da sykt dette ikke gikk uten ham akkurat nå, fikk en sur tone tilbake. Mannfolk som ikke skjønner hvordan vi har det. Gleder med til den ene gangen han får omgangssyken!!!! Skal minne ham på at slik har vi det i ukevis i strekk!
Fy :o Da hadde mannen min fått høre det altså, ikke kult!

Redd han sammenligner meg med sin søster, som og er gravid, men i strålende form:/ han tror vel bare jeg klager for alt! Men han var litt mer grei idag. Kansje det hjalp at jeg sendte en snap av spyet mitt!

Back
Topp