Barnepassen - oppdatert!

Vand

Forumet er livet
Emmeli og Ine skal være på barnepassen i kveld når jeg og pappan spinner................ spennende om E godtar å være der eller ikke[&:][&:][&:]

----------------

Det gikk IKKE bra! [:'(] Gikk greit de første 20 minuttene, men etter det gikk det bare rævva. Måtte ut to ganger, bestikke med yoghurt og lure og leke, men andre gangen jeg ble hentet på spinn gav jeg opp.......

Storesøster var jo opptatt med å leke med andre unger, men ikke pokker om Emmeli gjorde det samme! Enda det var 2 søskenbarn også der! [>:]

Nei, det blir ikke mer barnepass på ei stund, får heller kjøre henne til familie og slekt[8D]

Sikkert gøy for de det[:)] her bruker det alltid å gå bra når de har hverandre.

Det går nok kjempe fint! [:)]

Håper det gikk bra. [:)]

jeg har også vurdert dette,er spent på hvordan det går... er litt redd storebror skal snu alt på hodet,eller plage de små babyene som krabber rundt..men det går nok bra, så lenge de er " rolige" [;)]

ja! hvordan gikk d?

Så kjipt....Her har vi prøvd en gang og det funket absolutt ikke. [&:]

Kjipe greier! Men bedre lykke neste gang [;)]

så kjipt da! jeg er så glad for at jeg har et barn som kan være hvor som helst med hvem som helst jeg

Kjipern [>:].... også siden hun hadde søster å støtte seg på

Tviler og det hadde godt med Emma, har tenkt tanken i helgene - ta med begge to. Emma er super selvstendig og det er egentlig ikke noe problem, men det er best når hun har litt trygge og snakksalig mennesker rundt seg. Og jeg er ikke helt fornøyd med de på barnepassen på sats her... helt ok med bille, di sitter å snakker med henne og sånt... Men vet ikke med eldre barn... Vanskelig å forklare, men ser ikke for meg de hadde lekt og snakka og sånt sammen med henne så hun hadde kosa seg...

OI sorry, bare prater om meg jeg [8D]

ORIGINAL: Reinbue

så kjipt da! jeg er så glad for at jeg har et barn som kan være hvor som helst med hvem som helst jeg

Jeg har ett sånt barn, men det andre barnet mitt er mer mammadalt og usikker i nye omgivelser.............[&o]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Reinbue

Jeg har ett sånt barn, men det andre barnet mitt er mer mammadalt og usikker i nye omgivelser.............[&o]
ja, jeg får vel en sånn en jeg og :P

æsj så kjederli.. kanskje det går bedre neste gang..[;)]

Back
Topp