Barnepass på treningsstudio

Krølla82

Forumet er livet
Setter dere igjen ungen deres i barnepass på treningsstudio når dere er der?

Jeg og sambo har lyst til å begynne å trene, og jeg vet det er barepass der, men jeg er så skeptisk til å sette han igjen der hos fremmede.[8|][&:]

Jeg har ikke satt igjen lillemor enda, trener på kvelden.. men småen lå i vogna der inne mens jeg trente[;)]

Det barnepass på studioet vårt, der det er mange babyer. Vi går bare ikke å trener samtidig, så vi ikke har benyttet oss av det enda.
Vet ikke om de har noen aldersgrense, så hør med dem. [:)]

Sofie har vært en gang. Hun trivdes kjempegodt, og hadde hatt det helt fint.
Det blir nok ikke så ofte da siden de kun har barnepass fra 17-20, men greit å ha muligheten iallefall. [:)]

Og det virket skikkelig. Det er en voksen sammen med barna hele tiden, de har eget rom med masse fine saker, vindu ut til inngangspartiet, og de skriver ned hvor foreldrene skal være og diverse info.

ja bruker sats sin nesten hver dag, og er veldig fornøyd, AC trives veldig ihvertfall, eneste noen ganger virker de som jobber der lite imøtekommende og ikke så veldig inntresert i og la deg føle deg velkommen når du kommer og skal levere barnet,  men da pleier jeg og sende inn en klage[8D]

Kan dere ikke trene etter hverandre?
Har satt igjen emil der mange manger, han er så forelsket i hun ene som jobber der[:)] men han er jo eldre enn din.

Men uansett, de henter dere med engang de blir usikre eller barnet ikke roer seg. En på 2 mnd ligger vel nesten bare i vogna, eller husker jeg feil[8|]?

ORIGINAL: Febbis

Kan dere ikke trene etter hverandre?
Har satt igjen emil der mange manger, han er så forelsket i hun ene som jobber der[:)] men han er jo eldre enn din.

Men uansett, de henter dere med engang de blir usikre eller barnet ikke roer seg. En på 2 mnd ligger vel nesten bare i vogna, eller husker jeg feil[8|]?

Nytter nok ikke å legge han i vogna og regne med at han skal godta å ligge der og være fornøyd nei...nå blir han 3 mnder på torsdag da. Han skal helst sitte og stå på fanget og ha masse oppmerksomhet...sove på dagen skjer nesten ikke lenger.

Jeg har brukt barnepassen flere ganger, og syns det er et kjempeflott tilbud!

Aldri verden om jeg hadde levert ungene mine til fremmede.

ja det tilbudet synes jeg er kjempe bra :) småen har vært der jevnlig fra han var 2 mnd. jeg jobber der da så kjenner de som passer.

her ble iallefall mini fort kjent med de som passet der også. er en 3-4 som bytter på, og hvis man går noen ganger i uka så blir de godt kjent der, litt som i barnehagen:) dessuten er det bare en time-halvannen og vi pleier helst å gjøre det de dagene hun har hatt veldig korte dager i barnehagen eller ikke har vært i barnehagen, så blir det ikke så mye borte fra oss de dagene:)

ORIGINAL: GT Sara

Aldri verden om jeg hadde levert ungene mine til fremmede.

så dine får ikke gå i barnehage da? er i bunn og grunn det samme.

Ja, vi har brukt barnepassen noen ganger... men aldri mer! Men det spørs jo hvem som jobber der og om de er flinke med barn da.. Spesielt hun ene som jobber der jeg går å trener har gjort sånn at jeg ikke vil levere gutten vår der mer.. Han var helt hysterisk hver gang, uten at hun prøvde å trøste han, og uten at hun hentet meg, selv om jeg understrekte at hun MÅTTE hente meg om han ikke roet seg. Neida.. han grein hele timen hver gang, han satt på gulvet helt alene og grein når jeg hentet han, og var helt i fra seg etterpå! etterpå er han blitt veldig utrygg i forhold til fremmede, og veldig redd for at jeg skal gå i fra han.. Så... før de får inne noen med mer peiling leverer jeg ikke han der igjen nei..

ORIGINAL: Diddelidu

Ja, vi har brukt barnepassen noen ganger... men aldri mer! Men det spørs jo hvem som jobber der og om de er flinke med barn da.. Spesielt hun ene som jobber der jeg går å trener har gjort sånn at jeg ikke vil levere gutten vår der mer.. Han var helt hysterisk hver gang, uten at hun prøvde å trøste han, og uten at hun hentet meg, selv om jeg understrekte at hun MÅTTE hente meg om han ikke roet seg. Neida.. han grein hele timen hver gang, han satt på gulvet helt alene og grein når jeg hentet han, og var helt i fra seg etterpå! etterpå er han blitt veldig utrygg i forhold til fremmede, og veldig redd for at jeg skal gå i fra han.. Så... før de får inne noen med mer peiling leverer jeg ikke han der igjen nei..

Hadde samme opplevelse! Gav beskjed om å hente meg med en gang han skrek og ikke ville roe seg, men nei da, kom tilbake og ungen var helt rød i ansiktet, han var 7 mnd da, og hun barnepasseren mente at han skrek fordi han hadde krangla med en annen...jaaaaa helt sikkert.. 7mnd og kranglefant." De krangla hele tida skjønner du"..makan til kjærring!!! jeg sa ingenting, og bare gikk, kjente jeg var skikkelig på gråten. ALDRI mer. På det ene senteret var de kjempehyggelige og han hadde det helt topp, men på det senteret var de rett og slett blåst i hodet, skulle tro de ikke hadde tatt i en unge før. Angrer meg sånn for at jeg ikke sa fra! Så det var en opplevelse så gjør meg veldig skeptisk til å plassere ungene i barnepass på senter. JEPP!

ORIGINAL: Otilie_

Jeg har brukt barnepassen flere ganger, og syns det er et kjempeflott tilbud!
Samme her,2 ganger i uken[:)]

Back
Topp