Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
Kan dere ikke trene etter hverandre?
Har satt igjen emil der mange manger, han er så forelsket i hun ene som jobber der[:)] men han er jo eldre enn din.
Men uansett, de henter dere med engang de blir usikre eller barnet ikke roer seg. En på 2 mnd ligger vel nesten bare i vogna, eller husker jeg feil[8|]?
ORIGINAL: GT Sara
Aldri verden om jeg hadde levert ungene mine til fremmede.
ORIGINAL: Diddelidu
Ja, vi har brukt barnepassen noen ganger... men aldri mer! Men det spørs jo hvem som jobber der og om de er flinke med barn da.. Spesielt hun ene som jobber der jeg går å trener har gjort sånn at jeg ikke vil levere gutten vår der mer.. Han var helt hysterisk hver gang, uten at hun prøvde å trøste han, og uten at hun hentet meg, selv om jeg understrekte at hun MÅTTE hente meg om han ikke roet seg. Neida.. han grein hele timen hver gang, han satt på gulvet helt alene og grein når jeg hentet han, og var helt i fra seg etterpå! etterpå er han blitt veldig utrygg i forhold til fremmede, og veldig redd for at jeg skal gå i fra han.. Så... før de får inne noen med mer peiling leverer jeg ikke han der igjen nei..
ORIGINAL: Otilie_Samme her,2 ganger i uken[:)]
Jeg har brukt barnepassen flere ganger, og syns det er et kjempeflott tilbud!