Barnepass 3T treningssenter

Sillynelly

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med barnepassen på 3T Rosten?

Mitt barn er 1,5 og i utgangspunktet veldig trygg og uredd i møte med fremmede. Forventer ikke det helt store opplegget, men at han blir godt ivaretatt og har det trygt og godt mens jeg trener.

Kjenner ikke til det treningssenteret men er vel ganske likt på ulike senter vil jeg tro? Når jeg leverte så viste jeg de var på et rom fult av leker og tilrettelagt og en nok voksne pr barn. (Ble avvist om det ble for mange barn) men var en oppbevaringsplass hvor de lekte med de barna som ville dette, resten gikk for seg selv. Ble ikke byttet bleier og lav terskel for å hente barna. Men for en til to timer er det helt topp og eldste hos meg elsket det å komme til andre leker og være der. Og jeg som mor følte meg trygg på de hadde det fint og jeg ble hentet om de trengte meg:)

Nå er det en stund siden jeg har brukt barnepassen der, gjorde det endel da jeg var i permisjon med minstemann for fire år siden. Den gangen følte jeg meg hvertfall veldig trygg på de ansatte der, både i forhold til å passe de aller minste og de litt større. God hjelp med mat (om behov), bleieskift og dobesøk.
Har heller ikke hørt noe negativt fra andre jeg kjenner som har brukt barnepassen der.

Back
Topp