barnemat

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
har dere tenkt å lage barnematen selv når den tid kommer?

Kommer nok til å lage en del av maten selv. Men har handlet en del glass også når det va tilbud på Kiwi:)

skal prøve så godt jeg kan å lage selv. er jo greit å fryse ned og. næringen i maten holder seg jo om den er fryses ned.

kommer stort sett til å lage den selv,
men blir nok noen glass fra butikken også

Blir nok til å mose litt grønnsaker iblandt [:D]

Ja, etterhvert vil jeg nok det. Men det blir vel å mose middagen vi har selv. Men i starten er det kjekt å ha de glassene med grønnsak- og fruktmos. Grøt kommer jeg til å kjøpe på pakker- de har en veldig god næringssammensetning.

Snuppa vår var aldri glad i maten på glass, så hun startet tidlig med å spise vår mat. Og det er egentlig ganske kjekt det asså[;)] Hun spiser så og si alt av mat, og er flink til å spise selv.

Jeg kjøpte mange smekker med ermer og har sydd noen selv, og så har hun fått spise mye på egenhånd. Klin blir det, men det må til for å bli flink[:)]

kommer til å lage selv så langt det lar seg gjøre! så lager jeg det bare av "restene" fra middagen vår og fryser ned [:D]

blir vel å lage litt selv og kjøpe noe på glass, en lett blanding vil jeg tro[:)]

Vil i hvertfall prøve å se om jeg kan få til noe moste greier til småen når den tid kommer. [:)]

Ja hadde tenkt til det.. Men jeg handlet litt middagsglass på kiwi når det var tilbud der og, så jeg kommer til og gjøre litt begge deler [:)]

Begge deler antar jeg. Kommer vel til å gi det samme vi har til middag, usaltet selfølgelig. Så kommer jo an på hva vi evnt har til middag den dagen[:)]

Har fått beskjed av helsesøster om at jeg bør lage selv siden jeg er så allergisk (så snuppa også kan være det). Men ser veldig enkelt og greit ut med glass, kan jo bare lese hvilke ingredienser som er i[;)]

Jeg lagde all barnemat selv sist (bortsett fra grøten).
Storesøster likte ikke middagsglassene så jeg hadde ingen valg.
Men greit var det, for jeg fant ut at det er null pes å lage maten selv. Så jeg kommer ikke til å kjøpe et eneste middagsglass denne gangen.

Tok bare utgangspunkt i middagen vi spiste og så lagde jeg litt mos av det. I begynnelsen blandet jeg i morsmelk.

Back
Topp