Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik gjorde jeg det også. Om det faller fra hverandre er det vel potetmel o.l. du trenger mer av.Syns ikke det var noe problem, bruker mye krydder/urter. Løk/hvitløk. Salt tar vi på maten når den er på tallerkenen, til oss voksne.
Selv om du ikke synes det smake noe særig, så kan det være mer enn nok smake for et barn som ikke er vant med å ha salt i alt ;-)Hvordan klarer dere lage det helt uten salt? Har prøvd kjøttpudding og medisterkaker men det smaker nesten ingen ting og detter nesten fra hverandre![]()
Smak er en ting. Problemet er at jeg syns det blir for løst. Klarer dere lage kjøttkaker og medisterkaker etc helt uten salt? Hva bruker dere dA?
Samme som her. Brukte mye annet krydderJeg bruker som regel hvitløk og andre krydder til jentungen men siden hun er 1 år og straks 4 mnd så har vi begynt å bruke bittelitt salt innimellomkommer helt Ann på hva vi spiser og bruker ikke like mye til henne som til oss uansett
![]()
Bruker kjøttdeig, hvitløk, egg og potetmel, løk og masse forskjellige krydder som muskat, gurkemeie + ++Smak er en ting. Problemet er at jeg syns det blir for løst. Klarer dere lage kjøttkaker og medisterkaker etc helt uten salt? Hva bruker dere dA?
Egg eller potetmel sammen med litt melk/vann.Smak er en ting. Problemet er at jeg syns det blir for løst. Klarer dere lage kjøttkaker og medisterkaker etc helt uten salt? Hva bruker dere dA?