Barnemat merket Sempler

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Siden sist jeg hadde små har det kommet et nytt merke med barnemat, Sempler.
Noen som har prøvd det, hvilke er faringer har dere?

Semper er gamle Småfolk slik eg har forstått det. Vi har god erfaring med dette merket. Vesla på 11mnd. foretrekker grøten og middagsglass herifra. Grøten på pose er også genial når man er i farta! :) Kjempefirnøyd vi iallefall!

Semper er gamle Småfolk slik eg har forstått det. Vi har god erfaring med dette merket. Vesla på 11mnd. foretrekker grøten og middagsglass herifra. Grøten på pose er også genial når man er i farta! :) Kjempefirnøyd vi iallefall!
Ok, småfolk kjenner jeg til.
Trodde de var forskjellige merker siden jeg har sett dem begge i samme butikk

Hehe det er omvendt. Det er semper som har byttet navn til småfolk. Semper fantes når jeg var baby.

Hehe det er omvendt. Det er semper som har byttet navn til småfolk. Semper fantes når jeg var baby.

Semper eier småfolk, og nå har de tatt bort småfolk-logoen og erstattet det med Semper. Vet ikke om det gjelder absolutt alle produktene deres.
Semper har eksistert lenge, ja. ;)

I Sverige har de bare semper. Jeg veit coop har mye av den svenske semper maten. Altså det står på svensk. Men nå er det 1 år siden jeg måtte kjøpe sånn mat da.

Vi bruker mye semper-grøt, er den eneste barnegrøten uten palmeolje. Har vært fornøyd med smoothiene og middagsglassene derfra også.

Kan noen ganger bli for mye av det gode. Min nevø nekter nå å spise annen grøt enn den som er best i test fra Semper;) :p

Glass maten og posene er ok. Men grøten klarer jeg ikke lukta på, lukter så surt!

Grøten på pose er det eneste lillebror liker romtemperert. Så det er tur grøt ;-)

Back
Topp