Barnemark og graviditet

Solsikke9

Andre møte med forumet
Ungen har fått mark i barnehagen. Hele familien har tatt kur. Jeg tok også kur (ikke vermox men den andre venquiun. Den kan man ta hvis man ammer eller er gravid).

I går tok jeg gravidtest. Den viste negativ... :(
forhørte meg med fastlegen i forkant. Ikke noe problem..
Kan det være disse tablettene eller er det en pågående SA? Noen som har erfaring med barnemark kur og graviditet?
 
Jeg var FAU ifjor. Ved tilfeller med mark ble også voksne gravide anbefalt å ta markmiddel av personalet.
 
Takk for svar hokuspokus
Jeg er bare veldig lei meg nå som jeg har fått negativ på en test.. :(
Det skjønner jeg!!!!! Hvor lenge har den vært positiv? Testet flere idag? Mistet i slutten av november. Da ble testene gradvis svakere og redd for det skal skje igjen.
 
Dra til legen å få tatt blodprøver? :shy:
Takk Ja jeg kan gjøre det. Nå har kvalmen gitt seg også :/
Tester igjen til helgen så får vi se hva den sier. Må likevel vente på blodprøvesvar et par dager synes jeg å huske
 
Det skjønner jeg!!!!! Hvor lenge har den vært positiv? Testet flere idag? Mistet i slutten av november. Da ble testene gradvis svakere og redd for det skal skje igjen.
Tatt kun en i dag. Kvalmen har gitt seg helt. Merker litt nedentil men ikke nok til å tro at jeg er det.
Er livredd selv. Hatt 4 SA og en MA i uke 12. Jeg burde nok ta blodprøve og nye tester i morgen? ‍♀️
 
Tatt kun en i dag. Kvalmen har gitt seg helt. Merker litt nedentil men ikke nok til å tro at jeg er det.
Er livredd selv. Hatt 4 SA og en MA i uke 12. Jeg burde nok ta blodprøve og nye tester i morgen? ‍♀️
Beklager å høre at du mistet. :( Det er så fryktelig! Nå håper jeg spiren holder seg hos deg. Det gjør den helt sikkert! :)
 
Beklager å høre at du mistet. :( Det er så fryktelig! Nå håper jeg spiren holder seg hos deg. Det gjør den helt sikkert! :)
Ånei,-det var mange! :(
Ta ny test imorgen!!!! Krysser alle fingre for deg! Vi følges opp ekstra og skal ta blodprøver imorgen og mandag for å sjekke riktig utvikling på HCG.
 
Back
Topp