Barneklinikken? (i bergen)

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg var der igår fordi adrian har hatt diare i 3 uker nå. Og hun legen som var der sa bare at jeg måtte gå til fastlegen,men vi har ikke time der før 18 og er bekymret for han.
Hun kjente ikke på han eller noenting,bare så lurte om han spiste og drakk som normalt og det gjør han.
Så virket hun sur fordi vi hadde komt der og så på meg som at jeg var helt dum som trodde vi bare kunne komme inn dit med han[8|] Jeg vewt jo om andre som har vært der selvom det ikke har vært akutt. Jeg har tilogmed vært der før pga av diare og da ga legen oss informasjon av hva som kunne hjelpe og kjente på magen hans i det minste. Er det slik det skal være liksom[:@] Følte at hun bare vil ha oss ut der fra fortest mulig[&:]

Det var dårlig syns jeg :(
Lykke til!

ORIGINAL: pusita

Lykke til!
Jepp..Ble kjempeskuffet når jeg dro derfra og hvertfall ikke mindre bekymret![&o]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Lykke til!
Jepp..Ble kjempeskuffet når jeg dro derfra og hvertfall ikke mindre bekymret![&o]

Hva har du prøvd for å få han til å slutte å ha diaré???
Og forresten,kan man ikke dra til legevakten direkte, må man bestille time?

Lykke til!

Han får blåbær saft og blåbær syltetøy og banan. Har komt seg litt nå med diaren pga det tror jeg..
Jo man skal kunne dra direkte og jeg har hørt at man kan komme på barneklinikken uten at det er akutt..

Lykke til!

Han får blåbær saft og blåbær syltetøy og banan. Har komt seg litt nå med diaren pga det tror jeg..
Jo man skal kunne dra direkte og jeg har hørt at man kan komme på barneklinikken uten at det er akutt..

Hmmm... Ikke bra å ha diaré så lenge... Hvis du orker hadde det kanskje vært lurt å dra direkte til legevakta...
BAre legge på litt, så han faktisk får den hjelpen han trenger, for noe må jo være galt...
Hvordan er almenntilstanden da?

Lykke til!

Hmmm... Ikke bra å ha diaré så lenge... Hvis du orker hadde det kanskje vært lurt å dra direkte til legevakta...
BAre legge på litt, så han faktisk får den hjelpen han trenger, for noe må jo være galt...
Hvordan er almenntilstanden da?
Ja,men regner med de bare sier vi skal gå til faslegen der også.
Han er fin i allmenn tilstanden,men utrolig grinete og vanskelig om dagene,så ser jo at det er noe som plager han.

Ja,men regner med de bare sier vi skal gå til faslegen der også.
Han er fin i allmenn tilstanden,men utrolig grinete og vanskelig om dagene,så ser jo at det er noe som plager han.

Nå er jo fastlegen stengt frem til tirsdagen da, så sånn sett så er det jo greit å få sjekket han FØR ferien... Det er ikke som om de får mindre å gjøre i høytidene når det er redusert bemanning og flere fulle folk som har sloss...
Kan jo hende han har en bakertie eller et virus i magen som trenger behandlign..

Ja,men han har tatt avføringsprøve hos fastlegen for ca en uke siden da og den var fin. Men jeg kan ikke så mye om det,så synes de kunne fortalt meg mer hvertfall om det ikke var så mye de kunne gjort med han..

ja det er jeg enig i!!
Hmmm... Må vel kanskje drøye til tirsdagen, men hvis det ikke blir bedre så kanskje dra tidlig en av dagene i påsken...

Jepp får bare se det an. Om ikke bare drar ejg på helsestasjonen når de åpner igjen for de vet hva det går i. Han har ahtt sanne perioder med diare lenge og sist kastet han opp også i en periode,men gikk fint når vi sluttet med melk men nå er det begynt igjen..

Hmmm... :( Ikke bra!
Ønsker han hvertfall masse god bedring!
De på helsestasjonen tar nok godt vare på han[:)]

Takk[:)]

Back
Topp