Barneklær

Twinkle*Star

Flørter med forumet
I hvilken butikk handler dere på? Går det meste ut på kvalitet eller pris?
Jeg pleier å kjøpe dyre/kvalitets ting når jeg vet vi kommer til å bruke det mye, ellers vanlig klær så liker jg H&M sine. Syns de har fine klær der til en god pris. Hvertfall når de må bytte nye klær nesten hver mnd det første året.

Har kjøpt en del kle fra name it. Har en kjempebra butikk i nærheten med mykje utvalg fra det merket. Har ellers kjøpt litt fra H&M OG Cubus, men har vore litt skuffa over utvalget der.. Har tenkt å bestille litt ull fra nøstebarn også. Den ulla er kjempegod!

Har ellers prøvd å unngått dei veldig fargerike kleda, veit det er mykje giftstoff i en del av dei. Når det gjelde kvalitet så er det jo et godt poeng som du skriver at det er jo ikkje lenge dei brukar kleda..

Har kjøpt mest rimelige klær. Synes det er masse fint som er billig og det blir jo ikke slitt heller akkurat så.
Kapp Ahl har en helt nydelig serie som heter "Newbie"! ANBEFALES! De klærne er bare helskjønne ;) Har lyst på alle! Hehehe...
Ellers har jeg kjøpt litt på H&M og Name It :)
Ønsker meg ull i gave siden det er litt dyrt

Jeg var på både HM og Cubus tidligere i ag for å kjøpe noen enkle bodyer og bukser, men fant ingenting i str.56 noen av stedene!!! De hadde alle andre str, men ikke det jeg skulle ha...

Har ellers kjøpt en del fra Name it :)

Har kjøpt litt forskjellig.

Er veldig glad i klær fra Benetton, Småfolk, Katvig, Joha, Polarn, Lego, Name It ++ pga. kvalitet og design

Back
Topp