Barneklær og

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
klær til dere selv på nettet, har dere noen favorittsider:-):-)??

Hvilke størrelser bruker der nå?

Snuppa her bruker 74 og noe i str 80:-)
Handler mye på ellos, hm, nelly til oss begge:p

Jeg er gammeldags og handler klær i butikkene. Liker å kjenne på kvalieten og se an størrelsene.:) Vesla er vel en 62-68str, men jeg har på henne 74 også og bretter opp ermene.;)

Handler ikke ofte på nettet jeg heller, men av og til er det ganske kjekt:-)

Handler mest i butikk ja :D
Men guttelus.no er en nydelig nettbutikk hvor jeg gjerne kunne svidd av noen tusen om jeg kunne :D

Handler mest i butikk ja :D
Men guttelus.no er en nydelig nettbutikk hvor jeg gjerne kunne svidd av noen tusen om jeg kunne :D

Hehe, det er vel mest gutteklær der da:-) Men det gjør ikke no egentlig, for det er vel det jeg kjøper stort sett:-):p

Hehe, det er vel mest gutteklær der da:) Men det gjør ikke no egentlig, for det er vel det jeg kjøper stort sett:):p
HEhe, hun har fantastisk fine klær da :D
De har mye annet også, matbokser og andre kule ting!

HEhe, hun har fantastisk fine klær da :D
De har mye annet også, matbokser og andre kule ting!

Takk:-)

Skal teste ut den sia:-)
Når jeg skal til oslo, skal jeg besøke butikken rakkerungene:-)

Er farlig å gå på hm sine sider... typisk at det dumper en pakke ned i postkassen før jeg har betalt forrige pakke...

Er farlig å gå på hm sine sider... typisk at det dumper en pakke ned i postkassen før jeg har betalt forrige pakke...
Hehe, kjenner til den:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det er jo så koselig å handle til ungene da :D

Det er jo så koselig å handle til ungene da :D
Det er aaaalt for koselig hehe, brukt utrolig mye penger i år:oops::confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Bruker str 74:) Handler brukt tøy for det meste, arvet mye også:) Noe nytt har jeg kjøpt på sportmann.no, hm.no eller lindex.no:)

Har arvet kjempemye. Men handler en god del også :-) handler aller mest i butikkene, men nå skal jeg handle pysjer og bomullsbodyer med hals på ellos. Det begynner å minke på pysjer og bodyer som er passelige her. Hun bruker 74, men pysjer med fot må være 80. Bukser kan hun bruke 68 enda, men siden mange av plaggene matcher så blir det ofte at buksene er litt romslige. Handler en del på lagerutsalget.no en lokalbutikk der jeg er fra som selger billig ull og ull med bomull inni. Type 45kr, 95kr osv per plagg og slikt av og til. Anbefales! Dyr frakt men handler man en del så sparer man likevel- 150kr i frakt uansett hvor mye man kjøper.

Er glad i hm... Da jeg bestilte i helgen,var det 10% på avslag på alt,og gratis frakt ... Love HM :D

Back
Topp