Barnehagevogn

Gulo

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
noen som har tips eller meninger om en billig og god barnhagevogn?
 
noen som har tips eller meninger om en billig og god barnhagevogn?

Har ikke barnehagebarn enda men er faktisk ganske fornøyd med beemoo duo premium [emoji1303] billig og gjør jobben sin, den kan legges helt flat og man får også kjøpt ekstra lang sufflett til den så barnet ligger litt ekstra skjermet
 
Emmaljunga Scooter er det visst mange som bruker! :) Den skal vi gå for. :)
 
Vi har kjøpt inn Carena Vaxholm, fordi vi trengte en vogn som tåler mer enn 15 kg[emoji38][emoji85] Den har maksbelastning på 25kg, så den bør holde en stund. Har ikke fått prøvd den ennå siden mini ikke har bynnt i bhg, men den virket grei her hjemme i stua[emoji23]
 
En god gammeldags eller ny simo vogn er den beste sovevogna i Bhg! Jeg jobber selv i Bhg og de værste vognene er faktisk emmaljunga scooter [emoji37] herk uten like,og veldig uergonomisk for ryggene våre. I tillegg er de veldig trange å ligge i...
 
En god gammeldags eller ny simo vogn er den beste sovevogna i Bhg! Jeg jobber selv i Bhg og de værste vognene er faktisk emmaljunga scooter [emoji37] herk uten like,og veldig uergonomisk for ryggene våre. I tillegg er de veldig trange å ligge i...
Uergonomisk for barnet eller den som triller?
 
Jeg jobber i barnehage og synes den desidert beste sovevogna er TFK joggster twist. Den er romslig (noe jeg syns er det viktigste), og virker lun og god[emoji4] Fåes ganske rimelig på Finn.no
 
Vi kommer nok til å bruke den vogna vi har, Emmaljunga City Cross. Barnehagen er så nære huset at vi uansett alltid går/triller frem og tilbake, helt uaktuelt med bil til levering og henting. Dermed trenger vi ingen ekstra vogn til barnehagen.
 
Back
Topp