Barnehagevogn

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Hei. Vi trenger en barnehagevogn til minsten som er 20 mnd. Den må være litt stabil og det er en fordel at den kan legges helt ned. Har dere noen tips eller erfaringer? Den skal bare stå i barnehagen så det trenger ikke være en superdyr vogn! Men veldig takknemlig for tips :D

Kjøp ei brukt ei. Det gjorde vi. Mye vogn igjen selv etter flere barn hvis folk har behandlet og oppbevart de godt :-)
Vi har ei emmaljunga edge fra 2011.

Jeg googlet meg fram til at mange er veldig fornøyde med Simo trille 124. Den er lang, så den kan brukes lenge. Jeg kjøpte en lite brukt på finn.no til kr 1600. Veldig fornøyd Mini er bare 3,5 mnd, så det er en stund til vi skal bruke den!

Den prosuseres ikke lenger, så finn.no er nok eneste mulighet

Jeg har blitt anbefalt Simo vogn av alle jeg har spurt til sovevogn i barnehagen, og er vist best de som er fra før 2012 for de er lengre ;) Så fikk tak i ei strøken vogn for 1500kr :)

Jeg googlet meg fram til at mange er veldig fornøyde med Simo trille 124. Den er lang, så den kan brukes lenge. Jeg kjøpte en lite brukt på finn.no til kr 1600. Veldig fornøyd Mini er bare 3,5 mnd, så det er en stund til vi skal bruke den!

Den prosuseres ikke lenger, så finn.no er nok eneste mulighet
OK. Takk for god info! Jeg skal lete etter en brukt en for det høres ut som en super løsning! :)

Bumbleride indie, langt liggemål og stor god kalesje.

OK. Takk for god info! Jeg skal lete etter en brukt en for det høres ut som en super løsning! :)

Anbefaler også den. Jeg hadde den til mine barn for 2 år siden, og den var knallgod. Lun, god plass til vinterpose og lang i ryggen. Eneste mulighet til å få tak i den er via finn.

Ville kjøpt en brukt vogn med 4hjul...
Enmaljunga eller simo ❤️

Nå har vi fått tak i en brukt simo vogn. Vet ikke hvilken modell eller årgang det er. Problemet er at det ikke er seler i vognen. Har dere peiling på om det går an å feste seler i vognen? Evt. hvilke seler?

Back
Topp