Barnehagevogn

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Dere som har barn i bhg/snart skal ha barn i bhg. Hva slags vogn har dere/har dere tenkt å ha for at barnet skal sove i? Vår vogn er litt for åpen for soving ute ser jeg for meg så jeg er på utkikk nå.. Men jeg vet ikke helt hva jeg bør velge, annet enn at jeg vet at vogna skal ha fire hjul. Pleier vognene å bli brukt på turer også? Thale sov aldri i bhg da hun var 2år da hun startet i bhg og ikke hadde tid til å hvile :p så jeg er nybegynner her og har ikke peiling ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Tiril skal sove i emmaljunga city cross vogna si. De fleste vogner som er lune med litt god plass funker vel? Basson, brio, simo og emmaljunga har vel ålreite vogner? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Simo har noen enkle, store sportvogner som er ypperlig til barnehagen. Husker ikke helt hva de het, men det var noe sånn som "Simo 117" eller noe :p Men de var relativt dyre! Over 4000 tror jeg. Disse er iallefal toppers!

Jeg har Emmaljunga Scooter (2.0? tror jeg?) med vanlige hjul. Har funka fint, men har ikke fullstendig liggestilling. Kjøpte den i nøden da sovevogna jeg hadde kjøpt brukt ble ødelagt fra den ene dagen til den andre. Det var ingenting på finn.no, og jeg måtte kjøpe det de hadde på lager i byen. Hadde ikke valgt den på nytt, både pga liggestilling og fordi det er lite plass rundt beina når man skal bruke pose.
 
Barnehagen vi bruker har egne vogner de bruker ;) men mine unger skiller seg ut og sover i seng:D haha ingen har sovet godt i vogn ;)

Men er vel greit å ha en vogn med litt plass i? Med tanke på pose/dyne og evt ekstra klær på vinteren om barnet sover ute:)
 
Vi har en Quinny freestyle (?) XL, og en 4ME trille, så blir en av de :) de har sove skur i bhg da, så blir ikke mye trekk der :) lykke til med valget :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app