Barnehagevogn

Amy09

Gift med forumet
Hvilken vogn har/skal dere ha?

Er Emmaljunga scooter en vogn å bruke som barnehagevogn? Hvor langt ned går seteryggen? Har ei "på hånda" nå, 09-modell til 1500kr...

Jeg har ingen erfaring med Emmaljunga, men jeg har 2 vogner. Den ene er simo som vi har brukt hele tiden. Den andre er Carena sportsvogn som vi brukte i syden. men tror vi bruker simo-vogna til dagmamma. den er mer stabil og stødig på vinterstid i allefall [:)] carena vogna er kjøpt brukt og godt brukt av tidligere eier i allefall [8D]

Vi kjøpte ei brukt Teutonia vogn..03-mod. ganske stor og god liggestilling i den[:D]
Bryr meg ikke så mye om utseende på den,eller at den er tung..siden den bare står i bhg[:)](er jo ikke stygg da,men "gammel"[:D])

Jeg har emmajunga scoter er ikke helt full ligge stilling i den men ikke langt unna,men han sovner fint i den,men bruker brio vogna i bhg.

Her bruker han carena easyen i bhg :P

men vurderer å selge den og den andre vogna hans, og kjøpe ei ny muligens emmaljunga scooter :P
Den skal han ikke ha i bhg da, for der har de egentlig vogner som barna bruker :P

Vi har ei simovogn fra 2000 eller noe. Den egner seg egentlig ikke til å trille tur med, men som sovevogn i bhg fungerer den finfint :)
Legger ned ryggen helt så det blir liggestilling og har løse seler på den :)

Her skal simo 123 brukes som barnehagevogn. Har ikke full liggestilling, men tuppa sover godt i den [:)]

Her har di vogner til barna, som di sover i. Så det slapp vi å tenke på [:)]
Har bare med tepper og kos som er hennes [:)]

Back
Topp