Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ingen erfaring med Emmaljunga, men jeg har 2 vogner. Den ene er simo som vi har brukt hele tiden. Den andre er Carena sportsvogn som vi brukte i syden. men tror vi bruker simo-vogna til dagmamma. den er mer stabil og stødig på vinterstid i allefall [:)] carena vogna er kjøpt brukt og godt brukt av tidligere eier i allefall [8D]
Vi kjøpte ei brukt Teutonia vogn..03-mod. ganske stor og god liggestilling i den[:D]
Bryr meg ikke så mye om utseende på den,eller at den er tung..siden den bare står i bhg[:)](er jo ikke stygg da,men "gammel"[:D])
men vurderer å selge den og den andre vogna hans, og kjøpe ei ny muligens emmaljunga scooter :P
Den skal han ikke ha i bhg da, for der har de egentlig vogner som barna bruker :P
Vi har ei simovogn fra 2000 eller noe. Den egner seg egentlig ikke til å trille tur med, men som sovevogn i bhg fungerer den finfint :)
Legger ned ryggen helt så det blir liggestilling og har løse seler på den :)