Barnehagestrikk

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hva har du eller planlegger du å strikke til barnet/barna til neste sesong i bhg? Sleng gjerne med bilde

Strikket ullbukse og ulljakke... Så trenger jeg ikke styre med tykke jakker og dresser, da tar de bare på og av ulltøy under jakke og dress ved behov :) ellers må det nok bli et par klompe lompe luer :)

Mellomste har det hsn trenger. Skal derimot strikke dress til døtrene til søsteren og ei venninne av meg som begge starter i bhg til høsten :-)

Går tregt med min strikking, men mamma har strikket marius dress, en genser og er begynt på marius genser me bukse til. Alt blir nok ikke i barnehagen da men :)

a2836118f7f2b31e5d54a390ef5444d6

Mariusgenser er på pinnene. Bukse og :) så nå er to sett iallefall nesten klare :) snøløvsett og Marius

6995e06c5c1524fb44d76bd1d086e8ca

Startet med høstløvdress i går, i str 2 år :-)

Ååh, den blir jo nyyyyydelig :D

Ja, nesten så jeg må strikke en til hun som kommer i mai og, hadde det ikke vært for at vi har flere hjemmestrikkede å arve etter niesa mi :p "ulempen" når både jeg, søstre, svigerinne, mamma, mormor og svigermor strikker :p

Ja, nesten så jeg må strikke en til hun som kommer i mai og, hadde det ikke vært for at vi har flere hjemmestrikkede å arve etter niesa mi :p "ulempen" når både jeg, søstre, svigerinne, mamma, mormor og svigermor strikker :p
Hehe. Ungene mangler altså ikke ullklær med det første ;) her strikker jeg og mamma. Så mi frøken vil ha nok til høsten og vinteren iallefall ;)

Hehe. Ungene mangler altså ikke ullklær med det første ;) her strikker jeg og mamma. Så mi frøken vil ha nok til høsten og vinteren iallefall ;)

Nei vi er heldige sånn sett ;-) så da er det moro å kunne strikke til noen som ikke har muligheten selv :-)

Back
Topp