** Barnehagestart **

StinkiStini

Forumet er livet
Dammit, jeg gruer meg![:(]

Amalie ska starte i barnehagen 4 januar.
Det er SYKT med snø her, og meldt ISKALDT den første uka hun skal starte. ( type 15minus ).
Det er kun soving i vogn på barnehagen der, så hun må sove ute tror jeg.

Gruer meg sann!!
Det er jo iskaldt jo![:o]

Hva gjør barnehagen deres når det er så kaldt?
Her pleier det ikke å være så kaldt egentlig. Kan ikke huske at det har vært over 5minus før nå i vinter.

ORIGINAL: MsDominO!

de får vel sove inne når det er så kalt vell?
inni i vogna?

oliver osver inne.. alltid gjort det.. han sover på magen og nekter å sove på ryggen i vogna...

Det er en veldig liten barnehage ser du, så det er faktisk ikke plass tror jeg.
Står i infoen vi fikk at det kun er soving ute der.

Liiiite gira på at hun skal sove ute når det er så kaldt altså![&:][:(]

I bhgen til lillemor har de tatt inn vognene når de har syntes at det har vært kaldt ute...men max 10 minus har de sagt...

Har ikke anelse hvordan de gjør det.
Men skal finne ut av det samme sekund som vi kommer første dagen.

Vognene står muligens i kjelleren på barnehagen tror jeg.
En murkjeller. Sikkert litt varmere, men ikke varmt[&:]

Her har de plass til å ha vognene inne når det er så kaldt[:)] Jeg vil ikke at hun skal sove ute når det er så kaldt i hvertfall

Vi har en regel i bhg som jeg jobber i at INGEN får sove ute når det er -10 grader da tar vi vognene inn i garderoben så soverd e der..

I vår barnehage er det også egetlig bare utesoving. Men da jeg henta på den kaldeste dagen hittil (minus 10) hadde de tatt ungene inn for å sove (har heller ikke god plass). Så hos oss tilpasser de tydeligvis litt når det er på det kaldeste. [:)]  

Håper de gjør det slik der også så hun ikke MÅ sove ute når det er så kaldt.

Æsj, gruer meg til barnehagestart fra før, trengte ikke så sinnsykt med minusgrader i samme slengen![:'(][:'(]

det er ikke lov og legge de ut i 15 minus... man skal holde småbarna inne så sant gradestokken er over 10  minus

ORIGINAL: Mamman til leo!!

det er ikke lov og legge de ut i 15 minus... man skal holde småbarna inne så sant gradestokken er over 10  minus

Takk!!!

Håper det er slik her også.

Har sendt post til ei jeg kjenner som har barn i samme barnehage.
Jeg må vite det her sikkert så jeg ikke gruer meg i hel[&:]

huffda- forstår følelsen.. men de gjør nok ikke noe som ikke er bra for barna[:)] Lykke til- blir nok verst for deg ( huffda- den hjalp muligens fint lite[8|])

I vår bhg sover alle på madrasser på gulvet [8D]

I de barnehagene jeg har vært utplaset i har de på småbarnsavd. vært inne når det er mer enn 10-
untatt de største på småbarn..de kunne væme de store ut en liten tur om de ville...

de som sov, som inne

her er de ikke mye ute når det er så kaldt.. nå sover de i et skur som ikke er så kaldt som ute i bhg vår. Er det veldig kaldt sover de inne i gangen[:D]

ORIGINAL: unemoren

Vi har en regel i bhg som jeg jobber i at INGEN får sove ute når det er -10 grader da tar vi vognene inn i garderoben så soverd e der..

samme her

I barnehagen her står de inne i gangene når det er så kaldt![;)]
tror neppe de ligger ute visst de skal sove en stund..

Her sover de vanligvis i vognene ute, men de har en viss grense på temperaturen før de bruker et av rommene inne til soving. Tipper det er ganske vanlig?!

Her har vi vognene inne om det er veldig kaldt ute, dessuten har vi senger inne ettersom ikke alle barna sover i vogn.
Hos oss går ikke de minste ut hvis det er nedi -10, da er dem heller inne og leker [;)]

Back
Topp