Barnehagestart!

Hjertemitt2017

Forelsket i forumet
August 2018
Sensommerskattene 2023
Hei!:happy:
Skal dere ha sko til barnehagestart hvis barnet ikke går? Mini her begynner i barnehagen om tre uker. Hun reiser seg opp inntil møbler osv og syns det er veldig gøy å gå når vi holder henne, men hun går neppe selv til barnehage start.

Inne tenkte jeg å kun ha slike skinntøfler som omtrent blir som en sokk, men hva gjør man ute? stonz er sikkert greit hvis det regner og er litt kjøligere osv, men blir sikkert litt varmt nå i starten. Jenta mi har også veldig små føtter så har ikke funnet noen sko i skobutikkene i nærheten som har vært små nok.

Med storesøstra var det ikke noe problem da hun var litt større og kunne allerede gå ved barnehage start. Ble brått veldig usikker på hva jeg skulle gjøre! :happy:
 
Nei, ikke sko før de går. :)
Guttene mine begynte i barnehage når det var kaldt, så de brukte fotposer og stonz da. Hjemme hadde vi et ekstra par med skinntøfler som de brukte ute frem til det ble kaldt. Det er det mange som bruker på liten avdeling på jobben min også.
 
Skal bruke poser og myke tøfler her om han ikke går enda.
 
Min har ikke begynt i barnehage enda, men vi bruker skinntøfler ute når det er tørt. Hvis han ikke går om tre uker, så finnes det regnvariant av fotposer til de våte dagene. Ikke sko før han kan gå selv.
 
Back
Topp