Barnehagestart

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Nå nærmer det seg bhg.start for babyene våre. Flere som begynner førstkommende onsdag? Skal de gå fulltid? Vi har full plass, men angrer meg og kommer til å endre det til 80%:hilarious:
 
Starter også på onsdag, og jeg gruer meg skikkelig. Føler at han fortsatt er så liten jo!

Har 100% plass, men planlegger å ha litt kortere dager og slikt ei stund fremover.
 
Lykke til med dere som har småttiser som skal starte i barnehagen [emoji173]️
 
Starter i morgen, 100%.
Følte det helt likt med storesøster som også begynte da hun var 11mnd, men det gikk veldig fint - så denne gangen er jeg mer avslappet til selve barnehagen. Gruer meg mer til at hun ikke skal være sammen med meg eller pappaen store deler av dagen.
 
Da har vi fått endret plassen til 80%:) Må betale for full plass i 3 mnd da, men det går. Da kan vi velge hvilken dag han er hjemme fram til endringen trer i kraft. Jeg og lillebror har shoppet inn alt han trenger, bortsett fra matboks, for han spiser ikke brød enda, så nå er det bare å glede seg til å møte de andre på avdelingen hans. Han skal gå på samme avdeling som storebroren gikk på, så det er litt stas da:) For oss:p
 
Starter 27.8 - 100%. Men tenker litt kortare dager i starten sida pappaen har fri til slutten av sept pga turnus.
 
Back
Topp