Barnehagestart!

Mine begynner mandag. Ganska blanda følelser jeg og. :) men tenker det blir bra å få litt andre aktiviteter og andre barn å leke med. :)

Begynner mandag vi også. Jeg også er litt delt, men tror det blir veldig bra for henne. :)

Starter 17. her :-) Hun har vært hos dagmamma siden januar, så hun er vant med å være borte fra oss. Jeg tror det går veldig greit, men at hun kommer til å være mye sliten.

Starter nå i august. Jeg gleder meg og tror han bare vil ha godt av det.

Begynner på mandag. Både gruer meg og gleder meg

Min begynte mandag denne uka, det har gått helt supert! Ikke grått en eneste gang, og igår sov hun der for første gang. Hun fikk ha fri idag da, og vi tar lang innkjøring med korte dager. Tror hun kommer til å trives veldig bra.
Det er liten avdeling med 8 barn (1 ledig plass) 3 voksne pluss en ekstra voksen på arbeidspraksis.
Så det er veldig rolig og trygt.

Begynner til onsdag :) tror egentlig det kommer til å gå veldig fint. Hun er veldig sosial og elsker andre barn :) her får vi kun 3 dager med innkjøring siden jeg begynner på skolen uken etter. Satser på at det går fint :)

Vi har hatt første uke nå.. Kun de 2 siste dagene vi har dratt fra han, i går gråt han når vi dro og gråt når han så oss.. Ville ikke spise og var veldig sår.. I dag har det gått mye bedre.. Smilte når han så barnehage tanta, gråt når vi dro, men så i vinduet at det gikk over med en gang.. Hadde spist godt.. Og blid når han så oss igjen, smilte og viste oss ute arealet.. Første han gjorde var å peke og si se, med et stort smil. Så veldig positiv og god følelse:) kommer til å bli korte dager de første ukene, men skal være der hver dag for å arbeide inn en god rutine:) føler han allerede er forandra da, men lar vel trassen gå utover oss.. Hylgriner når han ikke får vilja si (trass) og en orm på stellebordet plutselig.. Alt denne uka..

Her begynner han 17, tror det blir være for meg en for han :p det dumme er at vi skal til bergen uken etter han begynner i et bryllup men går seg nok til.

Spennende å høre :) tror lillegutt er ganske så klar, han synes det er spennende med nye leker og andre barn. Så får tenke at det blir bra. Lykke til alle sammen!

Mi frøken begynner 26 august :)

Begynte for 6mnd siden :P

Felix skal begynne på mandag! :o
Vet han kommer til å stortrives og ha store fordeler med å gå i bhg, men må ærlig innrømme at jeg syns det er litt trist også. Han har vært den "lille babyen" min så lenge, og mtp hva han gikk igjennom i sommer så er det ekstra vanskelig å gi slipp. Men det går seg nok fort til ;)

Back
Topp