Barnehagestart!

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Lillegutt begynner i bh i morgen!!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Lykke til! :)

Lykke til :D Enda 3 uker igjen til barnehagestart her :)

Da er vi hjemme igjen. Gikk veldig bra. Han koste seg. Nå var jeg der hele tiden så er spent på i morgen da skal jeg gå hjem en tur. Nå skal vi ut å trille slik at lillegutt får sge en dupp. ;)

Så herlig :) Jeg skal egentlig være med begge dagene i barnehagen sammen med far og sønn, men tenker at det kanskje blir litt mye? Kanskje greit at jeg bare blir med første dagen?

Var en annen som hadde tilvenning hder hvor begge var med. Synes nesten det virket å bli litt mye. Det var deres andre dag. Første dagen når dere er der hele tiden så tror jeg det går for det samme, men når man skal begynne å gå så blir dte kanskje litt massivt at begge forlater åstedet. ;)

Ja, tipper mini blir maks gira også.. Men spennende med barnehage da :) Krysser fingrene for at det går bra, Krica :)

Da er dag to i gang, og jeg har gått fra han. Det var en veldig rar følelse. Fikk melding nettopp om at det går bra. Skal hente han allerede i halv tolv tida siden vi skal til lege i dag. Håper han får en positiv opplevelse av å være der slik at neste dag også går fint...

Back
Topp