Barnehagestart

ruth_85

Elsker forumet
Januarlykke 2019
På onsdag begynner lillegutt i barnehagen.. litt rart å sende en pjokk på bare 9 mnd i bhg, men når økonomien sier jeg må jobbe, så blir det slik.
Det skal bli godt å komme ut i arbeid igjen også :) Har vært så og si hjemmeværende i 3 år med unger :)

Flere som skal ha ungene i barnehage nå i høst? Hva tenker så dere om det? :)

Jeg har jobbet fullt når siden 18 juni, da var min permisjon over. Sambo er ferdig med perm i september, og da skal jeg jobbe 70 % på kveldstid. det,  sammen med kontantstøtte så har jeg ca samme utb som en 100 %. Skal jobbe redusert frem til 1.aug 2013. Fått tilbud om bhg men i en annen en den vi har til eldste, så da fant vi ut at vi ville vente. Syns og han er altfor liten bare 10 mnd.

Ja, Fredrik begynte nå med innkjøring i begynnelsen av august. Har bare 3 faste dager nå, frem til min kjære er ferdig med sin permisjon i midten av sept. Da er det full plass.

Det har gått over all forventnig. De roser han opp i sky. Han er så blid, glad, enkel ... osv.. :D det gjør godt å høre!! Ser jo at han trives også. :)

Vi har plass fra 1 september, men han skal ikke begynne før 11 november. Pappaen begynte sin pappaperm i dag han, så han blir å bruke bhg som "åpen barnehage", etter avtale med barnehagen selv da. Så her er vel gutten vant til bhg når vi skal tilvenne han i november. :)

Føler ni mnd. ville vært alt for tidlig. Ett år er minimum tenker nå jeg. Men så klart, av og til har man jo ikke noe valg =/ Da hjelper det selvsagt veldig på at man får positive tilbakemeldinger fra personalet!

Vi har fått bhgplass fra slutten av september, men kommer ikke til å bruke den før oktober/november fordi hun skal få være hjemme så lenge som mulig med pappaen. Blir veldig rart å sende henne i bhg, men jeg tror hun kommer til å kose seg. Hun er veldig sosial og elsker å leke med andre barn. :)

Lille snuppa våres begynner i januar 2013, heldigvis ikkje før. Far har permsjon frå august til desember heldigvis, eg er tilbake på skulen, fulltid. Me fekk beskjed om barnehageplass i mai, men me betaler ikkje på plassen før frå 15 desember. Det er veldig bra her me bur i forhold til barnehage.

Back
Topp