Barnehagestart

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
I morgen starter snuppa i barnehagen og det er helt forferdelig,er siste ungen min og kjenner jeg vil ha henne som baby lenge.... Ikke klar for å sende henne i barnehagen,men må nok det?

Skjønner deg godt Har ikke lyst å slippe "kontroll", men her startet hun i forje uke, hun skal være 2 dager i uken til å begynne med, pappan er enda hjemme til slutten av oktober.

Uff, ja... Vil ha babyen min litt lenger:(
Her begynner hun 15. oktober, men kjenner jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det. Jeg begynner å jobbe om en uke, så hun skal være hjemme med pappa'n frem til bhg start. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg vært hjemme med henne et år til!

Mi begynte i 60 % torsdag. Idag er hun der alene en halv dag. Har ikke hørt noe, så regner med det går greit. Skal sies at jeg har jobbet der før perm. da, så jeg kjenner jo personalet veldig godt og slapper dermed litt mer av. Men det var ikke noe moro og dra fra henne et par timer igår nei. Men det gikk kjempebra. Hun gråt ikke da jeg sa ha det heller. Mye nytt og spennende, så hun trives. Men litt grinete og klengete på ettermiddagen da, men det hører med. Gått over fra to dopper til en lang en, nå.
  Jeg synes de har veldig gått av og komme i bhg, blir litt utfordringer enn hjemme hos mora.

Back
Topp