Rasmus har barnehagestart fra 1. oktober og skal gå mandager, torsdager og annenhver fredag... Da skulle første barnehagedag egentlig være nå på mandag, men da er det planleggingsdag... Dette har jeg vist om lenge derfor spurte jeg styrer tidlig hvordan det blir med innkjøringsdager... Vi ble da enig om innkjøring tirsdag, ondag, tordag med innkjøring og vanlig barnehagedag på fredag.... Siden jeg fortsatt ikke har hørt noe mer om klokkeslett vi skal møte opp på tisdag spurte jeg i går og da var det plutselig egentlig ikke innkjøring før torsdag.... Siden det var høstferie denne uken og de hadde planer om å holde stengt på onsdag.... Fredag skal jo jeg og mannen på St. Olav på UL i forbindels med søskenforsøk og da kan vi jo ikke være på innkjøring i barnehagen... Er ikke det litt seint å komme med nå bare noen dager før jeg trodde han skulle starte????
Kunne evntuelt få komme på tirsdag og torsdag på innkjøring, men for å få fri på jobben må jeg ha 3 sammenhengende dager (det bør vel de vite)....
Er det hormonene mine som ble irritert over dette eller hva synes dere????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nå ha vi fått innkjøring tirsdag, torsdag og vanlig barnehagedag på fredag. Rasmus har aldri egentlig brydd seg om vi går og han er blid og fornøyd uansett hvem han er med, så dette satser jeg på gå bra. Har gitt beskjed i barnehagen at vi blir borte på fredag, men kan treffes på telefon. Ingen som vet om dette prøverørsforsøket, så ikke så lysten på å fortelle det i barnehagen iallefall.
Kunne evntuelt få komme på tirsdag og torsdag på innkjøring, men for å få fri på jobben må jeg ha 3 sammenhengende dager (det bør vel de vite)....
Er det hormonene mine som ble irritert over dette eller hva synes dere????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nå ha vi fått innkjøring tirsdag, torsdag og vanlig barnehagedag på fredag. Rasmus har aldri egentlig brydd seg om vi går og han er blid og fornøyd uansett hvem han er med, så dette satser jeg på gå bra. Har gitt beskjed i barnehagen at vi blir borte på fredag, men kan treffes på telefon. Ingen som vet om dette prøverørsforsøket, så ikke så lysten på å fortelle det i barnehagen iallefall.