Barnehagestart

Thea10

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som gruer seg til gullungene skal i barnehagen?:(
Det er 2 uker til idag til jenta mi begynner så jeg nå.. Snufs
Tiden har gått så altfor fort, husker det som om det var igår at hun ble født. Men det er faktisk 9 mnd og 2 dager siden..

Er IKKE klar enda!!

nei gruer meg ikke. men vi har jo storebror i bhg så vet at de er flinke der og når vi henter storebror blir amadeus helt gal for han vill leke der. så han er jo bare 9 mnd når han starter da, men skal bare begyne 2 dager i uken frem til han er 1 år, så det skal bli morro for han og kunne leke men andre barn for det er han veldig glad i. men ja tiden har jo gått veldig fort ja!

Vi har ikke fått barnehageplass enda, men gruer meg litt uansett ja... Samtidig tror jeg det blir veldig godt for ham å komme seg litt bort hjemmefra og være med andre barn. 

For vår del hadde det blitt barnehage tidligst i oktober uansett, men tror nok ikke vi får plass før neste år, så da blir det dagmamma i mellomtiden tenker jeg.

Vi har ikke fått barnehageplass enda, men gruer meg litt uansett ja... Samtidig tror jeg det blir veldig godt for ham å komme seg litt bort hjemmefra og være med andre barn. 

For vår del hadde det blitt barnehage tidligst i oktober uansett, men tror nok ikke vi får plass før neste år, så da blir det dagmamma i mellomtiden tenker jeg.

her begynner hun også 15 August! grugleder meg på en måte! tror det blir godt for ho å komme i en barnehage men tror det blir ille for meg å være så lenge borte fra ho! :P er veldig glad jeg har 3 uker tilvenning siden jeg ikke begynner å jobbe før 5 September! :) 

Jeg syns det var utrolig deiligt :) Var litt nervøs dem første dagen.. men han er jo så snil og det er en super fin avldelig han går på så det gikk så fint.

Jeg grua meg litt, syntes han var så altfor liten... men nå har vi fått en fin ordning! Pappaen har to permisjonsdager i uka frem til nyttår, og jeg jobber turnus... dermed er Felix i barnehagen 5-7 timer tre dager i uka. Det kan jeg leve med! Og DUUUU så godt det er å være uten han på dagtid av og til!

Back
Topp