Barnehagestart

Toppsi00

Blir kjent med forumet
Mini skal begynne t høsen.. er dA 1 år...
han må jo sove endel på dagen, men bør jeg ha ei vogn som står i baarnehagen som sovevogn..? eller går det greit å frakte frem og tilbake.. ( sikkert ikke hver dag jeg må a med meg hjem da..) blir jo dyrt når jeg må kjøpe ei vogn til, så må jeg jo ha pose ol....
Så må man vell gjerne ha dobbelt opp av dresser og..?

ingen problem og ta vogna med frem og tilbake - hvis d passer best for deg!

dresser åsånn kan man ta med hjem,
di fleste tar vel dressen med hjem i helgene hvertfall - da di ikke er så mye ute
på ettermiddagene etter bhg-tid [:D]
ikke nødvendig å ha en i bhg og en hjemme !

vi har sovevogn i barnehagen, også har vi dobbelt opp av uteklær.. gidder rett og slett ikke drasse med utedresser,regnklær,sko og vogn att og fram hver dag.

Kommer helt an på hvordan opplegg barnehagen har! Enten så må barna sove i vogn,eller så sover de inne.
Ingen problem med å ta med vogna med seg hjem hver dag.( Er mange som ikke har to vogner)

Trenger ikke dobbelt opp av dresser. Er bare å ta med hjem hver dag hvis man vil, eller vente til helgen.
Kommer jo an på om man har tenkt å være ute når man kommer hjem etter barnehagen.

Mine barn har sovet inne i barnehagen, på madrass på gulvet.
Dresser og sånn har de brukt i bhg i ukene, og så har jeg hatt de med hjem i helgene. Har en Reimatec til de, og en billigdress (type HM e.l.) som de kan bruke hvis hvis hvis de skulle bli våte eller jeg MÅ vaske i ukedagene.
Kun et par vintersko, og et par cherrox. Dobbelt opp av lue og votter. Og mye ull.

Jeg skal ha en sovevogn i barnehagen.. For med nr 1 hadde jeg "hovedvogna" i barnehagen, og tok den med at og frem...Den ble utrolig fort slitt og fikk mange "skjønnhetsfeil", de i barnehagen behandler den jo ikke like bra som meg selv heller...

Er dessuten mer enn nok å drasse på når man skal til og fra barnehagen[8D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

vi har sovevogn i barnehagen, også har vi dobbelt opp av uteklær.. gidder rett og slett ikke drasse med utedresser,regnklær,sko og vogn att og fram hver dag.

det samme, dobbelt opp av alt, er så kjdelig hvis jeg plutselg glemmer noe en dag

Se på finn.no. Det er mange som gir vekk helt ok vogner der. Gjør jo ingenting om det er en gammel vogn som står i bhg. [:D] Jeg kommer hvertfall til å ha en vogn stående i bhg hele tiden, så jeg slipper å drasse den med meg hver dag.

Hvis du kjører til og fra bhg tror jeg du blir lei av å drasse vogna ut og inn av bilen hele tiden. Som de andre sier finns det mye billig å få kjøpt på finn.no.
Jeg har bare hatt en dress til Thea som jeg har tatt med meg hjem igjen hver dag. Ikke noe stress det syns jeg..

Anbefaler deg først å sjekke med barnehagen om dei har vogner/senger der [:)]
I vår bhg så har bhg både vogner, senger, poser og tepper til alle sovebarna

Back
Topp