Barnehagespørsmål

Bamsejente

Glad i forumet
Mini her hadde det ikke travelt han, så kom etter 31. august, og vi er dermed ikke garantert plass her i Bergen[&:] Men søkte såklart så fort vi fikk personnummeret hans, og håper såklart vi får plass likevel... Men får vi svar hvis vi ikke får plass? Eller må jeg ringe rundt til de aktuelle barnehagene? Og når sendes svar ut?[8|]

Jeg logga inn på barnehageweb, der sto det venteliste på oss, vi får endelig svar etter 17.mars.

Ja, du får svar enten eller. Mener Pia sa at svar blir sendt ut 7. april...... Men ja- da er det bare å begynne å ringe rundt til de aktuelle, spørre om hvordan dere ligger an, og mase [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Chinchilla

Ja, du får svar enten eller. Mener Pia sa at svar blir sendt ut 7. april...... Men ja- da er det bare å begynne å ringe rundt til de aktuelle, spørre om hvordan dere ligger an, og mase [8D][8D][8D]

Hurra...[8|]

Du får svar uansett ja. Men det sendes først svar til de som får plass, og så kommer avslagene. PÅ de som får plass, blir svarene sendt ut den 7, med svarfrist på en uke, om jeg ikke husker helt galt. Etter de får ventelistene svar, og da blir inntaket endelig.
Om du ikke har fått svar innen den 10 april, ville jeg begynt å ringe til de barnehagene dere har søkt i, spørre hvordan dere ligger an på ventelistene.
Vi gjorde det med Maja da hun ikke fikk plass som 1-åring (året før garantien kom), og da sto vi på 30.plass på den korteste lista.. Hun fikk plass der året etterpå.

Back
Topp