Barnehagesekk?

MamsntilLucasOgLinus

Forumet er livet
Hvordan barnehagesekk har dere? Er det no nettsider som selger noen fine sekker [:)]?
Lillegull på 14 mnd begynner i bhg nå i august å da trenger han en sekk [:)]?

bergans sin har jeg til begge jentene og den skal lucas å ha. den sitter godt på ryggen, passer hele bhg perioden, er vanntett og romslig.

det viktigste er at den sitter bra på ryggen og har en magereim slik at små barn kan bære den uten å miste den[:)]

Vi har fått Bergans barnesekk, og de er geniale så jeg anbefaler den virkelig [:)]

Her har vi den misnste sekken til Bergans [:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Isa og Thia har bare ei "veske" de...den man fikk delt ut gratis på helsestasjonen for en stund siden, rød med marihøner på. Den er det plass til 2-3 skift, regntøy, matboks og diverse sko oppi...helt perfekt, men jeg må bære dem da[;)]

Må nok en tur innom sporten i dag skjønner jeg [:D][:D]

ORIGINAL: Bdancer

har beckmann som jeg kjøpte på notabene (har de flere steder også).
den er alt for stor nå, men han bruker den jo ikke til å gå på tur med enda allikevel. trenger litt plass til store ting man skal ha med, f.eks. tepper og vinterdress.

det har vi også.. og i tillegg en liten sekk med biler på som han kan bære selv da[:)]

Kjøpt den de har på obs jeg.. kjempefin [:)]

Han har bare sånn sekk som fulgte med barnehagepakken til sportmann.. Kommer til å få noe skikkeligere når han blir større og har behov for det[;)]

bare lurer på hvorfor skal ungen på 14 mnd ha sekk??
må du ha med mat forresten??

bergans her[:)]

ORIGINAL: panterinnen

Kjøpt den de har på obs jeg.. kjempefin [:)]
Troll-sekken? Hvordan er den? Er det magestropp på den?

Akkurat nå har vi bare to små sekker, en med Ole Brumm, og en med Lynet McQueen [:D] Må vel ha en skikkelig tursekk også om en stund.

Vi fikk sekk fra mormor til dåpen vi[:)]

Synes de er billige med tanke på at de varer hele barnehageperioden, koster vel 299 kr?[:)]

Frem til ungan e 3,sikkert 4 år,så bærer dem jo sjelden sækkan sine på tur.
Så en vanlig ransel,bag,plastdose duger jo frem til da,den skal jo bare henge der i kroken på plassen..

Har arva en sekk,aner ikke kas merke. Kjempeflott sekk,med brystreim og hoftereim

Back
Topp