Barnehagesekk?

A-40417802

Andre møte med forumet
Noen som har anbefaling til barnehagesekk? Merker, strl ?

Jeg står mellom å kjøpe en liten barnehagesekk som vesla (nå 15mnd) kan bære selv etterhvert, den er på rundt 4L. Og en litt større som det står opplyst er fra 3år (7L). Jeg vil jo at hun skal bære sekken selv, så fort interessen er der. Hun er jo selvstendig av seg så uansett kommer hun til å mase om å bære den uten hjelp. Men den minste størrelsen på 4L, er det nok?..

Den minste sekken til Bergans :) funker god hele barnehagetiden og god å bære på tur når de begynner med det

Vi har også den minste fra Bergans og er fornøyd :) googlet raskt nå og ser ut til at den er 12l, men har brukt den fra bhg start når hun var 1år. Bar den selv (en gang i blant) når hun var ca 1,5år (da uten noe i den eller muligens bare en matboks). Nå som hun er snart 4 passer den godt og rommer det hun trenger til turdag. Tenker det viktigste er gode skulderstropper og bryst og mageseler så den blir god å bære.

Har fått en backman sekk i samme størrrlse til lillebror, ikke prøvd enda (han rr 3 mnd :p) men virker som det er samme opplegg :)

Noen som har anbefaling til barnehagesekk? Merker, strl ?

Jeg står mellom å kjøpe en liten barnehagesekk som vesla (nå 15mnd) kan bære selv etterhvert, den er på rundt 4L. Og en litt større som det står opplyst er fra 3år (7L). Jeg vil jo at hun skal bære sekken selv, så fort interessen er der. Hun er jo selvstendig av seg så uansett kommer hun til å mase om å bære den uten hjelp. Men den minste størrelsen på 4L, er det nok?.

Jeg er veldig fornøyd med Blafre sin sekk på 6 L. Mange fine som selges billig på Finn også :DJeg kjøpte først en annen på 3,5L da lille startet i barnehagen som 1,5 åring men den var alt for liten til å få en matboks og en flaske i

ja den minste er stor nok til hele barnehage perioden. Du får plass til matboks, drikke, sitteunderlag og skiftetøy i den (+div steiner, kongler, blader…:facepalm:). Har bergans den er god å bære for små barn.

Vi har den fra bergans og den minste fra beckman. Syns begge er gode sekker med romslig plass. Syns egentlig begge virker ca like gode, men den fra beckman er nettopp kjøpt så har ikke brukt den så lenge. Minste hadde en fra tinytrolls i fjor, og den er veldig stor med mange lange reimer så syns den ble litt for upraktisk nå når han skal bære den på lengre turer etc. Passer nok best litt større barn (den er 15l tror jeg, så 3l større enn de andre).

Bergans sin er vanskelig å åpne, lettere med de som kun har glidelås, utenom det er vi veldig fornøyd med bergans

Back
Topp