Barnehagesekk

*LillMi*

Gift med forumet
Hvilken har dere valgt til deres pode?

Vi låner en nå helt i starten, Bergans, syns den er så fin, mye finere enn de nye modellene[:-][8D] Så håper på at de blir finere til neste år[8D][:D]

Denne har mini fått

Emilie har denne (som hun fikk i gave av mormor):

Vi kjøpte en liten sekk som ser ut som et flodhesthode i syden, men vi har ikke brukt den enda. Frokost spiser hun hjemme, og skift osv legger vi rett i hylla hennes i barnehagen, så vi har ikke hatt bruk for sekk enda.

ORIGINAL: trudepude_

Emilie har denne (som hun fikk i gave av mormor):

Vi har den samme. [:)]

ORIGINAL: ebz

Denne har mini fått

Den har jenta mi også,synes den blå var finere enn den røde[:D]

Var på Notabene og spurte etter bhg sekker. Ekspeditrisen fann noen og eg valgte de to som var tøffest. Sist uke såg eg at vi ikkje har fått bhg sekker med gymsekker for 1 klassinger!! Det syns eg var utrolig dårlig ekspeditering, eg forventer at de vet ka de selger!!
Men eg gadd ikkje kjøre i 40 min for å bytte de. Så de har gym sekker. Det er skikkelige sekker då, med 2 års garanti, så de lider ingen nød. Men syns d var dårlig kunnskap av ho som jobbet! 

Denne rosa fra bergans[:)]

Lillegutt har denne tøffe sekken: http://www.beckmann.no/?id=barnehage&art=425&&c=14b600
[:D]

ORIGINAL: oieoie

Lillegutt har denne tøffe sekken: http://www.beckmann.no/?id=barnehage&art=425&&c=14b600

Den var tøff!
Hvordan er den i str på ryggen hans? litt stor sånn at den holder noen år eller?
Hva kostet den?

Er det bare en spenne forran på alle barnehagesekkene?

Har ingen, får neste år for da er det snakk om små turer i nærmiljøet rundt bhg. Ser ikke behovet nå. Nå bruker jeg kun en av veskene mine til å ta med klær osv.

ORIGINAL: dumidalia

Denne har vi [:)]

Herregud så herlig denne var! [:D]
Vi har en fra Nike [:)]

ORIGINAL: Dragemamma

ORIGINAL: oieoie

Den var tøff!
Hvordan er den i str på ryggen hans? litt stor sånn at den holder noen år eller?
Hva kostet den?

Er det bare en spenne forran på alle barnehagesekkene?

Størrelsen er veldig grei nå, selv om han ikke har den på ryggen enda. Jeg prøvde en gang når den var litt full, og da tippet han bakover hele tiden [8D] Det er nok en av de mindre sekkene, men tenker han sikkert kan ha den ett år eller to - til jeg syns de større sekkene er litt mer passelige [:)] Det er en liten spenne på brystet på denne. Tror den kostet i underkant av 300,- Selges på bokandelen.

ORIGINAL: vidunderet

Var på Notabene og spurte etter bhg sekker. Ekspeditrisen fann noen og eg valgte de to som var tøffest. Sist uke såg eg at vi ikkje har fått bhg sekker med gymsekker for 1 klassinger!! Det syns eg var utrolig dårlig ekspeditering, eg forventer at de vet ka de selger!!
Men eg gadd ikkje kjøre i 40 min for å bytte de. Så de har gym sekker. Det er skikkelige sekker då, med 2 års garanti, så de lider ingen nød. Men syns d var dårlig kunnskap av ho som jobbet! 

Går ikke det nesten på den samme? Eller er jeg helt vekke....

Back
Topp