RapunselMaja
Elsker forumet
Hvilken barnehagesekk tenker dere å kjøpe? Hva annet bør jeg tenke på? Feks, hvilke klær trenger de og hvor mye? [:)] Tenker å begynne å ønske ting til snuppas 1års dag...[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: happymeg
skal si du er tidlig ute.. tihi
ORIGINAL: leeloo83
De første åra i bhg er ikke sekken så viktig tenker jeg, bare en fin og morsom sekk [:)] Sånn erfaringsmessig etter å ha jobbet i bhg, så er det ikke så mye de trenger de første åra, men drikkeflaske og matboks er jo kjekt å ha(men så er det de bhg de ikke trenger det en gang). Ellers trenger de dress. Todelt fleecesett eller ullsett er også praktisk. Og så en barnehagevogn til de skal sove om du ikke tenker å drasse med vogna til og fra hver dag. [:)]

ORIGINAL: Nataleen
ORIGINAL: leeloo83
De første åra i bhg er ikke sekken så viktig tenker jeg, bare en fin og morsom sekk [:)] Sånn erfaringsmessig etter å ha jobbet i bhg, så er det ikke så mye de trenger de første åra, men drikkeflaske og matboks er jo kjekt å ha(men så er det de bhg de ikke trenger det en gang). Ellers trenger de dress. Todelt fleecesett eller ullsett er også praktisk. Og så en barnehagevogn til de skal sove om du ikke tenker å drasse med vogna til og fra hver dag. [:)]
Takk[:D] Hva bruker de minste på beina da? Inne ?
ORIGINAL: sicret
liten sekk som rommer plass til flaske..og en liten matboks...evt et sett med skift - sokker, strømpebukse, genser... du bør ha regntøy og en dress som tåler litt og er vanntett og vindtett..gode sko som sitter godt - men hun bør prøve dem på..men det som er lurt er å få sånne vanntettetøffler som de kan ha på seg..det e tungt med støvler når de e så små ennå...
http://komplettfritid.no/search?q=reima+t%C3%B8fler

men jeg kommer til å kjøpe noe ala dette:
Til barnehagestart, gtxsko
og
lekedress
regndress
Jeg har det også klart hvilke vinterklær hun skal ha! [:D] tror jeg kan kalle meg over middels intressert i klær og utstyr.. Men nå selger jeg jo alle disse produktene(så får innkjøpspris), så har jo litt med det å gjøre også[:)]
Martin hadde sett for seg sekk, lue og ytterjakke så det vet jeg ikke hvordan ser ut :)
ORIGINAL: Nataleen
men jeg kommer til å kjøpe noe ala dette:
Til barnehagestart, gtxsko
og
lekedress
regndress
Jeg har det også klart hvilke vinterklær hun skal ha! [:D] tror jeg kan kalle meg over middels intressert i klær og utstyr.. Men nå selger jeg jo alle disse produktene(så får innkjøpspris), så har jo litt med det å gjøre også[:)]
Martin hadde sett for seg sekk, lue og ytterjakke så det vet jeg ikke hvordan ser ut :)
hehehe..[:)] Kanskje jeg skal sende Simon opp dit og handle inn[;)]

ORIGINAL: Marolita
Så må de ha noen Busha pants! [:D] Er nok fine å leke i. [:D] Sitter å ser på de på ebay nå. [:)]
ORIGINAL: Veraa81
ORIGINAL: Marolita
Så må de ha noen Busha pants! [:D] Er nok fine å leke i. [:D] Sitter å ser på de på ebay nå. [:)]
Bilde??