Barnehagesøknad

Her er hu 7 uker å allerede fått barnehageplass fra september.. vondt å tenke på nå hehe men deg må jo skje:(
 
Nå skal ikke min begynne før i februar 2016. Jeg tar ekstra fri. Så får jeg henne litt lengre. Så da kan jeg vel vente med å søke eller bør jeg søke barnehage nå?
 
Nå skal ikke min begynne før i februar 2016. Jeg tar ekstra fri. Så får jeg henne litt lengre. Så da kan jeg vel vente med å søke eller bør jeg søke barnehage nå?
Hvis du søker nå, og ikke får plass nå i august, så blir søknaden uansett slettet ved årsskifte(eller etter opptaket?) - og man må søke på nytt. Slik er det i alle fall her. Sjekk på din kommunes hjemmeside.
 
Last edited:
Har søkt :( Håper å få plass fra 1.desember.
 
Har søkt lm plass fra januar 2016. Forhåpentligvis blir det ikke før august 2016, trolig begynner jeg å jobbe 2-3 dager fra januar
 
Her skal hun ikke inn før august-2016 :-)
 
Jeg og søkte med en gang jeg fikk personnummer. Må det for å ha håp om plass i bergen. Off nei utrolig trist å tenke på at det ikke er så lenge til. Han er så liten enda. Skal tilbake i jobb i august:/ gruer meg skikkelig:(
 
Kvier meg skikkelig til å søke :/ vil egentlig at han ikke skal begynne å barnehagen før han er over året ihvertfall, helst 2 år :/ Men når man ikke er laget av penger, må man vell bare bite tenna sammen...
 
Jeg og søkte med en gang jeg fikk personnummer. Må det for å ha håp om plass i bergen. Off nei utrolig trist å tenke på at det ikke er så lenge til. Han er så liten enda. Skal tilbake i jobb i august:/ gruer meg skikkelig:(
Enig! Forferdelig å tenke på :( mammahjertet er slett ikke klar for det
 
Vi har også søkt om plass, fra januar 2016. Krysser fingrene for at vi får plass i samme barnehage som storebror og ikke på andre siden av kommunen. Men er vel egentlig fornøyd bare vi får plass..
 
Back
Topp