Er det noen her som har barn i noen av barnehagene i Vestby?? Vi skal flytte dit snart og er nyskjerrig på hvordan bgh er der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Takk for svar! Vi fikk svar før helga om at sønnen vår har fått plass i Randem bgh. Og det passer veldig bra siden vi skal bo på Randem:) Sambo er oppvokst der..Mummimamma84 skrev:
*Skorpion84* skrev:
Hei! Takk for svar! Vi fikk svar før helga om at sønnen vår har fått plass i Randem bgh. Og det passer veldig bra siden vi skal bo på Randem:) Sambo er oppvokst der..Mummimamma84 skrev:
Åh, nå ble jeg nysgjerrig på samboeren din, siden jeg er vokst opp der selvJeg gikk ikke i Randem bhg, men husker at da jeg var liten og gikk forbi der, så var jeg så misunnelig på de barna som gjorde det, for det så ut som det var så mange morsomme lekeapparater.
en nabo av meg jobber i randem bhg... (tror jeg) og hun sier det virker kjempebra de.r. hun har jobbet i litt ulike barnehager nå..Trillemor82 skrev:
VI har erfaring med støttumveien.. og risil... kjempefornøyde med dem begge to.. men skiftet fra støttumveien pga skolekretsen... da vi tilhører skolekretsen som risil ligger i.. :)
Lykke til, og velkommen til vestby! vi flyttet hit selv for fem år siden, og har aldri angret.. vi stortrives!
Takk for det!