Barnehageplass

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Noen andre som har søkt? Her har vi søkt om plass fra og med 6.februar 2017. Vet jo at vi egentlig ikke har rett på plass før til etter sommeren, men dersom vi ikke får plass blir det mye styr med jobb. En av oss må da ta ulønnet permisjon eller så må vi spørre besteforeldre. Vi fikk det til sist på den måten, men håper å slippe. Har dessuten søkt i barnehagen storesøster går i, og i og med at den er privat håper jeg på plass :-)

Vi har søkt fra 1 februar 2017 i barnehagen storesøster går i, men regner nesten ikke med å få plass før etter sommeren :-)

Har søkt om plass fra sommeren, men kommer til å søke om permisjon til februar om han får plass fra sommeren, for da er vi sikret :)

Søker fra å med januar 9 Jan. For se hva vi får

Har søkt fra august med oppstart i januar. Vet at vi ikke får plass, mannen jobber i bhg så vi vet nå at regnestykket ikke går opp. Har akkurat fått tilbud om dagmamma så blir å bruke det fra januar og frem til august 2017

Skal søke bhg plass med oppstart i januar/ februar, håper vi får plass så jeg ikke må ta mer fri fra studiene...

Har allerede fått plass fra august :) skal ikke bruke plassen før januar/februar så vi må betale uten at den er i bruk, men er likevel bedre enn at en av oss må gå ulønnet fra februar-august.

Har allerede fått plass fra august :) skal ikke bruke plassen før januar/februar så vi må betale uten at den er i bruk, men er likevel bedre enn at en av oss må gå ulønnet fra februar-august.
Heldig du er! I Gjesdal kommune er de veldig strenge på hovedopptaket slik jeg har forstått det. Har søkt innen fristen, men tviler sterkt på å få plass.. Regner med å få svar innen slutten av måneden?

Heldig du er! I Gjesdal kommune er de veldig strenge på hovedopptaket slik jeg har forstått det. Har søkt innen fristen, men tviler sterkt på å få plass.. Regner med å få svar innen slutten av måneden?
Trodde de var strenge her i sandnes og, men med privat barnehage og søskenprioritet så var vi fryktelig heldige :)
Krysser fingrene for deg og.

Trodde de var strenge her i sandnes og, men med privat barnehage og søskenprioritet så var vi fryktelig heldige :)
Krysser fingrene for deg og.
Så greit :) 2 av de 5 jeg har søkt på er private så får bare krysse fingrene :)

Back
Topp