barnehageplass

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Rekk opp hånda om du fikk barnehageplass til din lille fra høsten 2014?

Vi fikk ikke.
Så nå må enten jeg finne meg en kveldsjobb, eller så må mannen ta et års pause fra sykepleiestudiet og finne en jobb istede :(

Kjipt!! Hva med dagmamma for kontantstøtten? Det var én av planene her.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her blir det kveld, natt og helgejobb fra august til januar..

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Her har vi 100% dekning, så vi visste at vi fikk. Fikk 2. ønsket, som vi håpte på. Visste at 1. ønsket var urealistisk. Veldig fornøyde her!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke fått svar enda.. men sjefen i bhgen der de to andre går, sa at det er plass..men at jeg må vente litt på svar..pga kommunen ;)

Vi fikk faktisk! Fikk først avslag på søknaden, men noen dager etterpå fikk vi melding om tilbud om 100% barnehageplass fra august :) Så da kan jeg begynne å jobbe når jeg hadde tenkt :)
Men pga pappans permisjon og litt ferie og diverse, så tror jeg vi drøyer barnehagestart til ca november :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har søkt fra november, men håper vi kan drøye til januar.
Så hr ikke fått svar enda nei.
Om jeg ikke får meg jobb, så kommer jeg til å stille meg tilgjengelig som dagmamma for et par stk i barselgruppa, som heller ikke har fått plass, dersom det blir aktuelt.
Så jeg får bare ta det som det kommer, føler alt er så uvisst enda..

Fikk plass fra august, ja. Veldig glad for det selv om jeg føler det er så altfor tidlig! :(

Kjipt!! Hva med dagmamma for kontantstøtten? Det var én av planene her.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jeg synes det er vanskelig å se for meg at jeg skal klare å overlate ansvaret for det kjæreste jeg har til fremmede..
Jeg vurderte det fram og tilbake med Thale også, da var det i tillegg manko på dagmammaer i området jeg bor så det ble uansett ikke aktuelt ;)
Har ei venninne som er hjemme med et barn og skal være hjemme med han til høsten 2015. Hun kunne være dagmamma sa hun, men de bor et godt stykke unna.. Jeg har uansett mest lyst til å få til dette selv og...

Har fått tips om at jeg bør legge ved attest på at jeg har en kronisk sykdom til de skal vurdere 2.opptaket da, får kontakte legen og se hva jeg kan få.. Man skal visstnok bli prioritert mer da.. Har og sagt fra at vi er villige til å gå ned til en 50-80% plass istede om ingenting annet blir ledig..
Det er 42 barn som venter på plass etter 1.inntaket i vår kommune :/

Fikk hel plass fra 1.oktober som vi søkte om :) I barnehagen som vi ønska, som ligger på boligfeltet her vi bor. Og så går begge søskenbarna til sønnen min i samme barnehage, så det blir kost :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk plass fra 8. april 2015 som var ønsket akkurat på 1 1/2 års dagen, hadde fått i august 2014 om vi ville det og. Jeg skal ha ferie/ avspasering når mannen er i Nordsjøen fra høsten og han skal være hjemme med Agnes når han har friuker i 4 uker, slik skal vi bytte på fram til barnehagestart.

Fikk svar idag om at hun fikk barnehageplass fra 1. August:-) Veldig glad for det, selvom det er utrolig kjipt å måtte sende henne avgårde så tidlig! :/ Heldig dere som har mulighet for å være hjemme lenger :-)

Fikk hel plass fra 1. Nov på førstevalget som ligger tre minutter gange fra oss

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Vi fikk plass fra 1 august på førstevalget :-) hurra for søskenprioritering :-)

Vi har fått plass fra 15 august i den barnehagen vi ønsker, men har storesøster som går i samme barnehage:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ganske sikker på vi ikke har fått plass. Ikke fått brev i posten eller mail, så da ser det litt mørkt ut :(

Back
Topp