Barnehageplass

Kværuline

Forelsket i forumet
Har alle søkt? Og når tenker dere at de skal begynne?

Vi har ikke søkt.. Lille kom jo litt før termin, så da ble alt litt... Hva er ordet? Værtfall så manglet vi jo flere ting for å kunne søke før 1. Mars, og når vi ringte kommunen for å få snakke med hu som jobber med det, så var hun jo selvfølgelig opptatt! Ringte nesten hver dag i 3. Uker, bortsett fra de dagene bi fikk beskjed om at hun ikke var til stede. La igjen beskjed osv... Så glemmer man det jo!

Men vil egentlig ikke at hun skal begynne i bhage før neste aug. Må finne på noe lurt no!

*mobil app*

Ja, vi søkte så fort vi fikk personnummeret hans. Fikk plass fra 15.desember. skulle helst hatt ham hjemme til august, men lommeboka sier dessverre at det ikke er mulig.
Det er heldigvis en liten barnehage, og de ansatte er veldig flinke. Og så er jo storebror i andre enden av bygget.:)

* æpp'n *

Vi har søkt, men ikke før etter 1 Mars. Har tenkt å ta ulønnet perm eller jobbe redusert så hun ikke trenger å begynne fult før i august. alt er veldig usikkert, så får nå se hva som skjer. Men tiden flyr jo. Plutselig er vi der...

Det som er! Alt har vært så langt frem hele tiden, så plutselig slo det meg at nå er det jaggu snart august :O Og så må vi få bestemt oss for siste del av permisjonen... Så mye som skal gjøres, og så liten tid! ;)

*mobil app*

Her har S fått plass, skal begynne på avdelingen til storesøsteren 1 januar... Er heldigvis i barnehagen min, så jeg får sett henne litt likevel..

Nei,har ikke søkt... Hadde nok uansett ikke fått plass før neste august.. Så har innstilt oss på det, det skal nok gå på et vis :) og så er det litt godt å tenke på at ho skal få være hjemme til august neste år :)

Har heller ikke søkt, får nok ikke plass før august her heller. Så ska innom jobb i 3 mnd når Pappen har pappa perm ellers ska jeg ha ulønnet.

Vi søkte fra august i år for å sikre oss plass. Har fått plass og begynner å betale fra september av. Mn tar ikke i bruk plassen før februar 2014. Samme avdeling og bhg som storebror:-)

Har ikke søkt enda, skal gjøre det snart. Siden det er 5 stk i barnehagen er det ikke noe problem med å få plass, men må jo søke snart allikevel :-) tenkte å begynne fra januar. Jeg jobber 80% og mannen min skal ta litt pappaperm, blir 3 dager i starten og noe kortere dager tenkte jeg .

Back
Topp