Barnehageplass

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Vi har nå fått plass i barnehage til frøkna vår,fra 1. September. Tror hun blir en av de med kortest veg,bor kun 3 minutters gange fra barnehagen. Det er deilig å vite at det er i orden hvertfall,da har vi en ting til som er avklart. :)

Så bra:)

Vi har søkt om plass fra 1.jan. regner med vi får da:) vi har også kort vei til barnehagen, veldig kjekt!!:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har ikke fått og ikke søkt.. Jeg håper å få til ulønnet permisjon frem til august 2014 og være hjemme med mini til da.

Eg har søkt frå januar, men har ikkje fått svar enda. Rekner med eg ikkje får plass før til hausten igjen! Er uansett usikker på om eg vil at han skal begynne før då, men veit ikkje heilt koss eg skal gjere det ifht jobb...

Vi har fått plass fra august i år, men han begynner ikke før desember eller januar.

Vi har fått plass fra august i år, men han begynner ikke før desember eller januar.
Litt kjedelig å få plass fra aug, da må dere vel betale selv om plassen ikke brukes.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har hørt om flere som anbefaler å søke plass fra 1. des i stedet for januar fordi fra januar av får ikke barnehagene mer støtte fra kommunen selv om de tar inn flere barn og dermed har man større sjanse i desember enn januar :) Bare ett tips :)

Har hørt om flere som anbefaler å søke plass fra 1. des i stedet for januar fordi fra januar av får ikke barnehagene mer støtte fra kommunen selv om de tar inn flere barn og dermed har man større sjanse i desember enn januar :) Bare ett tips :)
Tror de fleste tar inn i des. og ikke i jan. Jeg skrev 1.jan på søknaden, men det blir fra 15.des sa styrer :-)

Back
Topp