barnehageplass

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har fått svar? Syns det er så mange på FB som har fått. jeg bor i oslo bydel Grorud, har ikke hørt noe. Dere som evt har fått svar hvor bor dere? fikk dere svar i posten?

Vi har ikke fått svar. Bor i Bærum. Men leste nettopp i lokalavisa her at det var 100 barnehageplasser for lite i kommunen etter at søknadsfristen hadde gått ut.

Jeg regner med at vi får en plass til slutt, men jeg er veldig spent på om vi får der vi ønsker oss og der storesøster går.

Vi har ikke fått svar, bor i bydel Østensjø. Leste i avisa at de har 100 plasser for lite i bydelen nå, men at de antok alle som har krav på plass får en plass... Tipper vi ikke får svar før om lenge siden vi er så å si bakerst i køen, kun slått av førstefødte født etter 27. august... Utrolig irriterende at oktoberbarn med søsken går foran oss i køen når vi har krav på plass og de ikke.

bor i drammen og har fått svar. Fikk heldigvis plass i samme barnehage som storesøster går i! :D

Vi har også fått barnehageplass til minstesnuppa. HELDIGVIS i samme barnehage som de to største. Jeg gleder meg uansett ikke til hun skal begynne, 11 mndr gammel, men jeg slipper i alle fall å levere i to forskjellige barnehager hver dag. 

Back
Topp