Barnehageplass...

*MissMe*

Gift med forumet
Bare 5mnd til snuppa mi begynner i barnehagen!!!![&:][&:][&:][&:]
Hun skal ha rolig start frem til hun blir 1 år. Første 2 ukene bare noen timer om gangen. Så skal jeg ha tidskonto på resten av permisjonen min og være hjemme med henne og av og til storesøster 2 dager i uka frem til 1 års dagen!![:D]

Men vi fikk plass i samme bhg som storesøster, så var bra det da!![;)]

Heldig du er som fikk plass da! [:D] Og deilig du har muligheten til å så rolig og deilig innkjøring litt før året [:D]

I Oslo er det jo ikke garantert plass når de er født etter 1 September (sikkert sånn i hele landet - men er jo størst trøkk her) så jeg får ikke vite om jeg får plass før ETTER hovedopptaket er ferdig og det er i August [&:] KJEMPE KULT!!! [>:] Godt jeg er student og fleksibell... Men håper virkelig jeg får i barnehagen til Emma - håper søskenpri teller for noe...

ORIGINAL: KathMor

Heldig du er som fikk plass da! [:D] Og deilig du har muligheten til å så rolig og deilig innkjøring litt før året [:D]

I Oslo er det jo ikke garantert plass når de er født etter 1 September (sikkert sånn i hele landet - men er jo størst trøkk her) så jeg får ikke vite om jeg får plass før ETTER hovedopptaket er ferdig og det er i August [&:] KJEMPE KULT!!! [>:] Godt jeg er student og fleksibell... Men håper virkelig jeg får i barnehagen til Emma - håper søskenpri teller for noe...

Her garanterer de plass til alle som søker innen fristen. En av fordelene ved å bo ute på bygda!![;)]
Hadde nesten vært greit om det ikke var det for da kunne jeg vært hjemme litt til og heller jobba litt når mannen var hjemme..[8D]

Jaja. Skal bli greit å begynne i jobb siden vi får rolig start!![:D][:D]

her er reglene like som i oslo.. men de har full barnehage dekning i bydelen og ledige plasser. Så alle vi kjenner som har barn født i september har fått plass[:)]

Heine har fått på avdelingen der Ådne går nå. (han skal på storbarn etter påske)Trygt å levere han til voksne vi allerede kjenner. Har spurt om å få innkjøringen fra ca 15. august for det er siste hele uka K er hjemme før han skal ut.. og Jeg begynne forhåpentligvis å jobbe den 15. hvis jeg får meg noen jobb da..

tiden flyr så himla fort[&:]
men deilig med en rolig start.. [:D][:D]

kathmor:
krysser fingrene for at hun får plass i samme bhg.. her prioriteres søsken ganske høyt men nå skal det sies at det er veeeldig god bhg dekking her..

Back
Topp