Barnehageplass

NoahSmom

Glad i forumet
Fikk svar i posten i dag!!! Og han kan begynne om TO UKER alt!!!
Mammaen hans begynte og tute!! hadde ikke regnet med og få han inn før i august jeg[&o] Veit jo han kommer til og stor kose seg, meeeeen det gikk så alt for fort! Så nå må jeg søke jobber for harde livet... liker ikke at lille gutten min er blitt stor gutt! Vil ha han hjemme sammen med meg jeg.... skal jo egentlig være glad for at vi har fått plass! Er det IKKE[:(][:(][:(][:(][:(]
Så nå må jeg finne meg jobb, planlegge hva han trenger osv..... off off.. fikk vondt i hue av det her ja!!

ORIGINAL: kristinem

du er kjempe heldig som allerede har fått plass. skulle ønske det var vi som hadde det:) Lykke til! Det går nok kjempe bra for dere begge[:D]

[;)]

skjønner deg godt jeg *trøste*

Jeg er IKKE klar for å sende fra meg minien

Ikke jeg heller[&o] veit vi er heldige som har fått plass.. gikk bare så mye fortere enn jeg var innstilt på! trudde vi ikke fikk før i august og nå så skal han pluttsselig begynne om to uker! kommer til og grine når jeg leverer han fra meg.. får passe på og vente til jeg er ute i bilen.

Hvorfor har du søkt han inn fra nå da?

Det går nok helt fint. Han kommer til å kose seg. Verst for mammaen. [:)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Skjønner deg godt jeg *trøste*

enig, og maaaasse klemmer fra meg!!!

Hvorfor har du søkt han inn fra nå da?

Det går nok helt fint. Han kommer til å kose seg. Verst for mammaen.

Gubben som ville det[:-] Også tenkte jeg som så at det heeelt sikkert ikke blei noe ledig.. [:-]
Han elsker og leke med andre barn, så han har jo bare godt av det. også skader det jo ikke med litt ekstra penger........... ("overtaler meg selv at det går såå fint")

Jeg skjønner deg veldig godt jeg! Jeg jobber jo i bhg og har som oppfatning at alle barn har godt av å være i bhg, men plutselig har jeg snudd på flisa og holder Mathea hjemme til august. Jeg er overhode ikke klar for å sende henne i bhg, selv om jeg vet at hun hadde fiksa det veldig bra og at jeg enkelte dager tenker at hun hadde hatt bare godt av å være der.
Og vet du, det kommer til å gå helt fint! De aller fleste barn stortrives og det er helt klart værst for mamman!
Faktisk, en gang jeg hadde tilvenning meg ei lita jente som var skikkelig attpåklatt så strigråt mamman hennes i det hun skulle gå. Jeg greide faktisk ikke være profesjonell jeg da, og begynte også å gråte til kollegaene mine sin store fortvilelse. Mammaen takker meg den dag i dag for at jeg viste følelser og jeg fikk faktisk blomster med henne også[:D] Det er lov å gråte når man leverer fra seg det kjæreste man eier! [:)]

gratulere med barnehageplass, her får vi ikke plass for til høsten... det er fult her.. :( vi fikk første avslaget i forrig uke..

Huff, vet hvordan du har det.. Har 3dag imorgen med tilvenning, skal da reise fra henne imenst hun er våken, buuhuu!

Hun har jo storebror på samme avdelingen, så det er noe trøst at det er 1 kjent med henne.. Men du vet, han er jo så brutal mot henne selv om han liksom skal være grei da! [:)] Så håper de passer ekstra på det, må jo seff nevne det imorgen, må ikke glemme [:)]

Men det kommer nok til å gå så bra så, er som regel lettere å tilvenne de når de er så smo ift når de er litt eldre, har jo fått erfart det med Robin!

Jeg skjønner deg veldig godt jeg! Jeg jobber jo i bhg og har som oppfatning at alle barn har godt av å være i bhg, men plutselig har jeg snudd på flisa og holder Mathea hjemme til august. Jeg er overhode ikke klar for å sende henne i bhg, selv om jeg vet at hun hadde fiksa det veldig bra og at jeg enkelte dager tenker at hun hadde hatt bare godt av å være der.
Og vet du, det kommer til å gå helt fint! De aller fleste barn stortrives og det er helt klart værst for mamman!
Faktisk, en gang jeg hadde tilvenning meg ei lita jente som var skikkelig attpåklatt så strigråt mamman hennes i det hun skulle gå. Jeg greide faktisk ikke være profesjonell jeg da, og begynte også å gråte til kollegaene mine sin store fortvilelse. Mammaen takker meg den dag i dag for at jeg viste følelser og jeg fikk faktisk blomster med henne også Det er lov å gråte når man leverer fra seg det kjæreste man eier!

Tusen takk! Begynte bare og gråte av og lese det jeg[&o][:D] er skikkelig følsom person... sambo bare ler av meg! MEn det er jo som du sier det kjæreste vi har! Er jo så redd for at ting ikke skal bli bra, også er ikke jeg der!!!
håper jeg får jobben som lærervikar, (blir da ringehjelp) også er det korte dager sånn at han i hvertfall får en litt myk dag! OGså er det dager jeg er hjemme.. *krysser fingrene* Jobbet selv i barnehage før permisjonen, og veit jo at de har godt av og være der! meeeeeen..... synes det er trist gitt.....

ORIGINAL: SookieStackhouse

Skjønner deg godt jeg *trøste*

ORIGINAL: Julia89

ORIGINAL: kristinem

du er kjempe heldig som allerede har fått plass. skulle ønske det var vi som hadde det:) Lykke til! Det går nok kjempe bra for dere begge[:D]

Enig! Skulle gjort alt for å fått plass nå, men her er det fult overalt.

enig :)

Back
Topp