Barnehageplass

*LC*

Gift med forumet
Hvor vanskelig/lett er det å få barnehageplass midt i et barnehageår (eks. november)? Vet det varierer veldig fra kommune til kommune, og kanskje at det er forskjell på private og kommunale barnehager.

vi flyttet til nedre eiker i februar i fjor.... jeg var da gravid med nr 2 og glemte hele søknadsfristen så jeg søkte ikke før i mai og har enda ikke fått noen plass til 2 åringen....

Men ring kommunen og hør,jeg får nok snart plass har fått litt vedlegg osv av hs,som skal legges ved osv.

Takk for svar! Vet jo det er veldig forskjellig fra sted til sted.
Legger litt demper på prøvingen, om vi setter i gang nå eller nærmere våren. Men vet også at det ikke nødvendigvis skjer med en gang, selv om det gjorde det sist. Har ikke lyst til å vente, hvis vi først har bestemt oss, men kjedelig hvis vi står uten barnehageplass. Har ikke mulighet for å gå hjemme noe ekstra, og dagmamma ønsker jeg helst ikke.

Jeg kunne velge og vrake blandt 4 forskjellige barnehager. Fikk tilbud om 100% plass fra 1.oktober i alle sammen. Det var i Drammen.

ORIGINAL: Kittekat

Jeg kunne velge og vrake blandt 4 forskjellige barnehager. Fikk tilbud om 100% plass fra 1.oktober i alle sammen. Det var i Drammen.

Det var godt å høre[:D]. Takk!

Back
Topp