barnehageplass...

Chanittha

Glad i forumet
hva ville der gjort om deres små ikke får barnehageplass?
snuppa har ikke fått barnehageplass og er på venteliste til neste vudering...
har så lite lyst på dagmamma og hva vil d da kose for dagmamma om vi blir nødt å ha en?

Vi har ikke fått barnehageplass og får nok ikke heller. Permisjonen min går ut 20. januar 2011 men jeg forlenger nok den frem til sommeren, så det blir noen måneder med ulønnet permisjon eller ev jobbe hjemmefra noen timer pr. uke.

Dagmamma er ikke aktuelt.

Får me ikkje bhg plass så blir da kontantstøtta og litt ettermiddagsjobbing /helgejobbing på meg, tenkje eg ...

syns helle ikke at dagmamma er aktuelt. men hvordan kan man søker om forlenger på permisjon eller få kontantstøtte. hva innebær med å få d?
permisjonen min går ut 5 august i år. og sambo skal ikke ta ut sin i februar nese år...

Snakker med arbeidsplassen om forlenge ulønna permisjon ....
Kontantstøtta får ein ikkje får ungen er 1 år ...
Kan melda seg arbeisledig dersom man ikkje har jobb å gå tilbake til ... men då må ein igjen ha noken som kan passa ungen ....

ORIGINAL: *petra*

Snakker med arbeidsplassen om forlenge ulønna permisjon ....
Kontantstøtta får ein ikkje får ungen er 1 år ...
Kan melda seg arbeisledig dersom man ikkje har jobb å gå tilbake til ... men då må ein igjen ha noken som kan passa ungen ....

såpass ja. nei huff...
trur ikke vi har råd at jeg går ulønna[&:]
vi som nettopp fikk kjøpt oss hus...
nei jeg må nok tenker på dette. HÅPER at hun får plass. ellers så må d bare bli dagmamma om man ville eller ei...[&:]

Back
Topp