Barnehageplass - gladnyhet!

Det er jo helt fantastisk :smiley-bounce016

Nå synes jeg det er alt for tidlig å begynne i barnehage når man akkurat har fylt 1 men hjelper mye for mange :Heartred

Det er jo helt fantastisk :smiley-bounce016

Nå synes jeg det er alt for tidlig å begynne i barnehage når man akkurat har fylt 1 men hjelper mye for mange :Heartred
Enig, jeg var helt ødelagt da første skulle begynne i bhg ett år gammel, han var sååå liten enda... Så blir nok å trikse og mikse med perm, ferie og delvis jobb på meg og pappaen selv om man skulle få rett på plass fra desember, men hadde vært greit å slippe å vri hodet å lommeboka for å få det til å vare helt til august 27:)

Åh, det hadde vært gull om det ble vedtatt :) Men spørs om det vil gjelde for oss som føder i år?
Forøvrig helt enig i argumentet om at desemberbarna bør få starte i barnehagen sammen med sitt årskull :)

Det er jo veldig fint for dem som skule trenge og ønske det eventuelt! :love7

Åh, det hadde vært gull om det ble vedtatt :) Men spørs om det vil gjelde for oss som føder i år?
Forøvrig helt enig i argumentet om at desemberbarna bør få starte i barnehagen sammen med sitt årskull :)
Enig, har en mistanke om at det kan ta litt tid å få gjennom ja.. Men *håpehåpe* - det hadde lettet en del av mine bekymringer hvertfall :blob7:hello2

Enig, har en mistanke om at det kan ta litt tid å få gjennom ja.. Men *håpehåpe* - det hadde lettet en del av mine bekymringer hvertfall :blob7:hello2
Håper også det blir å gjelde for oss :) Å ha ulønnet permisjon helt til august blir utfordrende økonomisk!

Back
Topp