Barnehageplass fra januar?

L

LilleMillemor

Guest
Noen som har fått barnehageplass fra januar? Eller prøver på dette?
Er litt spent på om det går jeg.. Har jo ikke krav på plass før i august neste år..
 
Det er jeg også ;) men føler jeg skylder økonomien å prøve å få plass, hehe.. Men planen er å være hjemme ..
 
Vi har fått plass fra januar
 
Vi har plass fra 24. September me har utsatt en mnd til oktober

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal bare komme 50 %, og mannen min skal ha perm nå. Han fikk gradert perm fram til slutten av juni, så da skal vi ikke ha han inn i noen barnehage før august :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ikke mulighet til å være hjemme til neste høst men mannen har perm i jan-mars. Likevel klarte vi å få plass i storebrors bhg fra jan så der var vi heldige! Med mannen hjemme venter vi nok litt med oppstart, og tar en myk start over noen uker. Blir bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men alle dere som har fått plass- dere søkte på hovedopptaket? Jeg sendte inn søknad i sommer jeg, siden oppstart var ønsket januar 2015.. Men burde kanskje søkt som vanlig? Selvom ikke jeg ønsket plass i august?

Typisk meg
 
ikke søkt. skal i barnehage først neste høst
 
Men alle dere som har fått plass- dere søkte på hovedopptaket? Jeg sendte inn søknad i sommer jeg, siden oppstart var ønsket januar 2015.. Men burde kanskje søkt som vanlig? Selvom ikke jeg ønsket plass i august?

Typisk meg

Søkte i januar. I vår barnehage har de opptak i desember. Tror ikke man kommer direkte med i hovedopptaket om man ikke søker august, men er uansett lurt å søke tidligst mulig for å gå plass når man vil.. Hvis de har plass kan man få de inn når som helst på året i noen barnehager, så håper du er heldig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke søkt, vi skal bytte på å være hjemme med henne til august 2015. Deilig!!
 
Søkte om plass før fristen, har enda ikke fått svar, fikk beskjed av komunnen at de som søker om plass og oppstart etter august, ikke får svar før oktober :)
Håper virkelig vi får plass for i februar er det ikke igjen mere permisjon.
 
Søkte om plass før fristen, har enda ikke fått svar, fikk beskjed av komunnen at de som søker om plass og oppstart etter august, ikke får svar før oktober :)
Håper virkelig vi får plass for i februar er det ikke igjen mere permisjon.

Da venter jeg spent ;)
Og krysser fingrene for oss begge!
 
Søkte i januar vi, søkte med engang vi fikk fødselsattesten hannes med personnr.
 
Søkte før 1.mars ja. Men fikk avslag fra kommunen. Sto på venteliste, og så meldte noen av de nye flytting så vi hadde sykt flaks!
 
Back
Topp