barnehagepakken

marimari

Glad i forumet
virker kanonbra! [:D][;)][:)]

Og er uansett et kupp til den prisen. [;)]

Takk for tipset Blomsterpia!

ja den virker som et kupp! hadde tenkt å kjøpe å ha til høsten men hun vokser så sent så er veeeeeldig usikker på hvilken str jeg trenger så må vente litt å se. inn å sjekke sportmann i august å håååpe på et bra tilbud da også [:D]

den er kjempe kupp ja ;)

og så er den kjempe stilig ;) kjøpte den forrige uke ;) fik den 2 dager etter bestilling :P

bestilte str 98 ej :P

Bare hyggelig[:D]
Irriterende at de ikke hadde rosa igjen, var nesten så jeg bestilte blå nå siden den var så billig[:D] Får vente på høstens leveranse før vi bestiller rette fargen.

ORIGINAL: dommett

ja den virker som et kupp! hadde tenkt å kjøpe å ha til høsten men hun vokser så sent så er veeeeeldig usikker på hvilken str jeg trenger så må vente litt å se. inn å sjekke sportmann i august å håååpe på et bra tilbud da også [:D]

Tror ikke den var stor i størrelsen, men er ikke sikker. Dressen virka i alla fall smal. Men det kommer nok flere tilbud når det nærmer seg oppstart skal du se![;)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Bare hyggelig[:D]
Irriterende at de ikke hadde rosa igjen, var nesten så jeg bestilte blå nå siden den var så billig[:D] Får vente på høstens leveranse før vi bestiller rette fargen.

Ja, skjønner det. Guttepakken er kjempefin i fargen, turkisblå. Veldig positivt overrasket her nå, håper det varer til etter at klærne er tatt i bruk. [:)]

Back
Topp